pagi Isnin yaww

Salam di hari Isnin,

Bangun pagi, celik mata tetiba ada lelaki kat sebelah..omg..

terjaga pun sebab laki ni peluk2..dari belakang..eh melampau..

tetiba perut rasa macam kena tendang..main kasar yer

tak boleh jadi ni..

perhati muka dia betul2..usap2 perut yang kena tendang tadi..

eh..suami aku la..hahhahaha

dalam perut ni pun sepakat nak kejut aku...baby mama kejut solat subuh..

tu asyik gerak-gerak, tendang mama suruh bangun ihihihih

5 comments:

  1. isnin yg sangat best...bijak baby aunty ye kejutkan mama..haha

    ReplyDelete
  2. hai Hisham..thanks follow

    cik aisha..hahahah baby aunty kan

    ReplyDelete
  3. best kan dpt rasa baby tendang tuh... mmg laa saya x pernah mengandung tp paham jugak laa perasaan ibu2 nih... hihihi...

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah if paham..dan memang kena paham pon ihihihhi..
    best memang la best tp kdg2 penat jugak la.hahha

    ReplyDelete

Kata-kata yang lemah dan beradab dapat melembutkan hati dan manusia yang keras.

Terima kasih sudi comment.