Invitation Collaboration With Broaden

by - September 19, 2017

Assalamualaikum,

email dari pihak Broaden

Last week aku ada terima satu email dari Broaden untuk collaboration. 
Masa ni pelik dah sebab jujurnya tak pernah dengar pun pasal Broaden. 

Ada la google kot ada blogger buat review. Entry pertama aku refer adalah dari blogger ni bilalelakiberbicara.com lepas tu ada tengok juga website Broaden itself so ok la.
Ni website broaden.news okeh


Kalau ikut email Braoden ada cakap dia lebih 100 partner termasuk blogger yang aku follow macam SisHawa dan Hello Aiman. Dua-dua aku tanya dua-dua reply. thank you awaks.

So menambah keyakinan dan tak ada harm pun kalau aku accept invitation tu. bila aku reply email mereka, masa ni aku berbalas email dengan Allysa, reply sepantas kilat dan senang bekerjasama.

Meh sini aku terangkan sedikit pasal Broaden ni apa:

Ini Bahasa pasar je la ye. 

Broaden ni menyediakan article-article atau pun content untuk bahan bacaan dalam Bahasa Inggeris. Kiranya kalau setuju kita seklaigus menyediakan platform untuk Broaden provide news/info khas untuk pembaca blog kita.

Paling penting tak ada fee yang dikenakan, zero maintenance dan fully automated. Broaden dia janjikan Fresh, original, and licensed content. 
Kita ada 4 pilihan kategori bacaaan; Travel, Health, Startup & Internet of Things.

Aku minta focus content untuk Travel, Health & wellness sahaja sebab lebih dekat denga nisi kandungan blog aku. Broaden akan guide dengan share code untuk kita set up untuk landing page dan side page. 

Terpulang pada kita ok. So far senang yakmat dan not bad topic yang appear. Agak menarik untuk dibaca.


Macam aku highlight sebelum ni, kita ada access penuh untuk tak nak letak Broaden kat blog kita. Dari biar kosong tanpa info apa salahnya share sesuatu bermanfaat kan? 

aku create satu tab khas untuk Broaden News 

Ini untuk side blog

You May Also Like

0 comments

Entri Popular Bulan ini

SUBSCRIBE NEWLETTER