Cara Tambah Duit Poket

Assalamualaikum,

Sebelum saya teruskan menulis harapnya yang baca jangan salah sangka ini bukanlah MLM atau skim cepat kaya ya. Bukan juga gores dan menang yang selalu orang kena tu. Ini saya nak ajak yang mana nak menambah pendapat dengan cara meniaga. Sah di sisi Islam dan undang-undang. Ada barang dan akad belinya.

Cara nak tambah duit poket yang saya nak highlightkan adalah dengan berniaga. Kan Islam dah cakap 9 dari 10 punca rezeki adalah dengan berniaga. Zaman sekarang memang semua orang dah mula sedar kan kepentingan nak tambah duit poket. Kalau harapkan duit gaji bulanan agak sakit kalau nak bertahan.


Nak pula kalau yang dah berumah tangga dan ada anak-anak. Mesti paham sangat apa saya cerita ni. Ok kalau berminat nak berniaga dan dapat untung RM10-15 untuk satu barang dengan modal yang rendah boleh contact saya. Kita berusaha dan Berjaya sama-sama.

Tengok jela contoh depan mata, Dato Seri Vida, 
Dato Aliff Syukri, 
Dato Siti Nurhaliza, 
Dah kaya semakin kaya. Bijak rebut peluang. 
Yang kita tak kan nak tengok je. 

Boleh whatsapp 017-9270848 untuk saya explain detail. Kalau nak tahu tentang product saya jual boleh tengok detail dekat column atas bawah tab Product Buang Bulu. Kalau dulu saya pun segan nak menjual sebab tak kenal lagi product tapi bila dah kenal maka terjatuh cinta dengan keberkesanan dia.

Jangan malu nak ubah kehidupan. Susah payah kita bukan orang tahu. Orang hanya Nampak luaran. Yang pasti jangan putus asa. Berniaga apa pun asalkan WHY factor adalah kerana Allah in sha Allah akan Berjaya.