Senarai Pemenang Contest Lazada My


Assalamualaikum, 

Pihak Lazada dah pun umumkan senarai pemenang untuk contest online yang mereka baru buat hari tu. Ramai blogger yang participate termasuklah aku dan tak ada rezeki nak menang kali ni. 

Apa pun tahniah mereka yang terpilih jadi pemenang. 😁

2 comments:

  1. Tahniah kepada pemenang. Takpe, nanti boleh cuba lagi. Lazada rajin buat contest kan :)

    ReplyDelete
  2. Takpe, boleh cuba lagi next contest ^^

    ReplyDelete

Kata-kata yang lemah dan beradab dapat melembutkan hati dan manusia yang keras.

Terima kasih sudi comment.