Kek Viral 2018



Assalamualaikum,

Ya Allah indahnya rupa kek ni. Kalau dapat makan alangkah syioknya.

Pandang je pun hati dah gembira berbunga-bunga,

Kalau la orang buat surprise kepada diri ini mesti senyum sampai ke telinga.

Bijak betul kan siapa yang start buat macam ni.

Kalau nak tahu ni la rupa Kek Yang menjadi Viral di awal pembukaan tahun 2018 ni.

Kek Viral ~ Nombor 2018


Rasanya dulu-dulu dah ada yang pernah buat kot, tapi mungkin masa tu penggunaan Internet tak berapa nak laju sangat.

Orang sekarang kan semuanya di hujung jari.

Credit








5 comments:

Kata-kata yang lemah dan beradab dapat melembutkan hati dan manusia yang keras.

Terima kasih sudi comment.