Karangkraf MegaSale 12.12 Tawaran Beli 12 Buah Buku RM12

Rodiah Amir
3

Karangkraf MegaSale 12.12 Tawaran Beli 12 Buah Buku RM12

Assalamualaikum, akhirnya terjebak juga beli buku di Karangkraf Online. Sempena tarikh cantik 12.12.2018 memang banyak la Sale berlangsung. Dekat Karangkraf online pula tawaran buku serendah RM1 untuk satu buku dengan syarat kena beli 12 buah buku. Kalau kurang dari tu harga akan jadi RM5 untuk satu buku. Maka dengan senang hati pilih lah buku yang ada dalam senarai Megasale 12.12 tu. Bila checkout jumlah bayaran keseluruhan hanya RM24 sahaja. Masih murah kan. 

Tawaran 12.12.2018 ni hanya sah untuk tempoh sehari je tau. Jadi kena cepat-cepat rebut peluang. Kaki novel memang akan gembira dengan tawaran ni sebab dalam senarai Megasale 12.12 banyak pilihan Novel. Diah dah kurang sikit minat membaca novel, jadi Diah pilih buku genre motivasi dan juga buku kraftangan. 

Karangkraf MegaSale
12.12 Megasale KarangkrafOnline

Panduan Mega Sale 12.12

Sila baca panduan Mega Sale 12.12 ni supaya pembelian lebih mudah. Ni wajib di baca tau, tak baca berdosa masuk api neraka.

Wajib Baca Panduan Mega Sale 12.12

Ni encik suami tak tahu isteri dia beli buku lagi. Kalau dia tahu mesti dia jerit sebab buku yang sudah masih belum di baca lagi. Diah selalu beri alasan pada diri, tiada apa yang merugikan kalau berhabis duit beli buku. Dalam tak sedar bertingkat dah koleksi buku. 

Dan perlu ambil tahu tentang maklumat pengeposan. Kena bersabar untuk dapat buku. Kalau tak sabar boleh bayar pos laju tapi harga dia jadi lebih kurang RM67 sebab tadi Diah cuba-cuba la nak cepat. Kalau mampu boleh la cuba. 

Pengeposan Mega Sale 12.12

Selamat membeli belah. 

Catat Ulasan

3Ulasan

Kata-kata yang lemah dan beradab dapat melembutkan hati dan manusia yang keras.

Terima kasih sudi comment.

  1. Sha dah gi survey, tak ada buku yang menarik.. Tapi kalau beli masa sale nie, memang kena sabar menunggu..

    BalasPadam
  2. Last time kak ana beli dalam masa seminggu mcm tu dh dpt barang. Ok lah berbaloi dengan harga dia kan.

    BalasPadam
  3. dah terlepas peluang nak beli buku murah. huhuhuhu

    BalasPadam
Catat Ulasan