Pelancaran KITKAT Roti Canai & Kari Sempena Ulang tahun Ke Tiga KITKAT Chocolatory

Rodiah Amir
0
KITKAT memang bijak ambil hati rakyat Malaysia terutama bab makan. Mengambil inspirasi sempena Hari Merdeka dan Hari Malaysia serta menyambut ulang tahun ke tiga, KITKAT Chocolatory telah melancarkan KITKAT perisa khas yang disesuaikan dengan selera penduduk di Asia Tenggara terutama rakyat Malaysia.


Sebelum ni aku dah rasa KITKAT perisa popcorn, kali ni KITKAT Chocolatory memperkenalkan pula perisa unik berinspirasikan hidangan sarapan kegemaran rakyat Malaysia seperti KITKAT Roti Canai & Kari, Kopi & Kaya Crunch, Nasi Lemak dan juga perisa yang di inspirasi dari raja buah iaitu KITKAT - Cendol Durian. 


KITKAT Chocolatory Edisi Terhad


KITKAT edisi terhad ini dihasilkan secara eksklusif di kedai Pop-Up Sunway Pyramid bermula sekarang sehingga 6 Oktober 2019 sahaja tau.

Untuk semarakan lagi semangat Hari Merdeka dan Hari Malaysia, KITKAT Chocolatory menjadikan KITKAT edisi terhad ini sebagai buah tangan yang melambangkan Malaysia.

KITKAT Chocolatory juga memperkenalkan pelbagai rasa Malaysia seperti Traditional Onde-Onde, Rose Bandung, Apam Balik dan Ice Kacang. 

Rasa khas mooncake yang diilhamkan juga boleh didapati seperti Redbean, Telur Masin, Tiramisu dan Snowskin Durian. Di samping itu, KITKAT ini boleh disesuaikan dengan pilihan kotak hadiah untuk sebarang perayaan.



Untuk pengetahuan juga, selama bertahun-tahun, KITKAT telah mencipta lebih dari 40,000 Buat-Your-Own-KITKATs dan memperkenalkan lebih dari 100 ciptaan KITKAT yang unik dalam lebih dari 3 tahun.

Kesemua KITKAT unik ini telah diilhamkan dari tempatan kepada hidangan antarabangsa kepada rakyat Malaysia. KITKAT Chocolatory juga merupakan tempat yang sempurna untuk mencari hadiah unik dan ciptaan yang dibuat khas untuk setiap kesempatan; dari Tahun Baru Cina, Hari Raya, Deepavali hingga Krismas atau ulang tahun khas, ulang tahun dan banyak lagi.


Setiap KITKAT berperisa yang unik adalah buatan tangan dan baru dihasilkan di KITKAT Chocolatory yang terletak di MidValley Megamall serta kedai Pop-Up Sunway Pyramid baru (dari sekarang hingga 6 Oktober). Pelanggan juga boleh membeli perisa ini di kedai online rasmi KITKAT di Lazada dan Shopee.




Cara Aku Nikmati KITKAT


Lain orang lain selera kan? Cara aku menikmati KITKAT ni ialah masa waktu senggang dan juga sebagai energy booster. 

Mesti ada stok dalam fridge untuk masa-masa kecemasan. Aku lebih enjoy biarkan KITKAT sedikit cair. Heaven sangat.

Lepas makan benda manis kena la pandai balancekan dengan pengambilan air masak dan kurangkan gula dalam makanan lain. Bak kata orang ada cheat day sehari sekali dalam seminggu. Ahaks.

Seiring dengan misi dan visi Nestlé (Malaysia) Berhad, "KITKAT sentiasa memajukan sempadan apabila membuat inovasi dan memperkenalkan citarasa baru seperti citarasa rakyat Malaysia seperti rasa Nasi Lemak dan Ice Kacang.


Have a Break, Have a KITKAT!


Tags

Catat Ulasan

0Ulasan

Kata-kata yang lemah dan beradab dapat melembutkan hati dan manusia yang keras.

Terima kasih sudi comment.

Catat Ulasan (0)