Jamu Ratu Emas ReBeauty Hilangkan Keputihan & Masalah Kesihatan Dalaman Wanita

Rodiah Amir
0
Ramai wanita sering merungut terutama yang sudah berkahwin kelihatan tua sebelum usia akibat terbeban dengan tanggungjawab dan masalah kesihatan dalaman wanita. Tak kira lah sama ada wanita yang bekerja mahupun suri rumah tangga sepenuh masa.

Masing-masing menggalas tanggungjawab berat nak pastikan keluarga dalam keadaan aman harmoni dan bahagia.

Selain memikul tanggungjawab di tempat kerja, tugasan di rumah tidak boleh diabaikan begitu sahaja. Sibuk uruskan anak-anak dan suami sehinggakan tiada masa untuk diri sendiri.


Jamu Ratu Emas ReBeauty Hilangkan Keputihan & Masalah Kesihatan Dalaman Wanita

Tambahan faktor seperti kurang bersenaman, tak jaga pemakanan dan stres menjadi punca mengundang pelbagai penyakit.

Antara masalah kesihatan dalaman yang sering dikaitkan dengan wanita adalah seperti masalah keputihan, kitaran period tidak teratur, berat badan berlebihan, senggugut yang teruk serta Miss V gatal dan berbau menghantui ramai wanita.

 

Jamu Ratu Emas ReBeauty Hilangkan keputihan




Masalah Keputihan Masalah Kebanyakkan Wanita

Menurut Doktor Ikram Rauhi, pengamal perubatan yang banyak berkongsi tentang kesihatan, gaya hidup dan diet yang sihat di media sosial menerangkan terdapat dua jenis keputihan, iaitu keputihan yang normal dan juga keputihan yang disebabkan penyakit tertentu.

Ini dapat dikenalpasti melalui ciri-ciri keputihan tersebut, ada keputihan yang berbau, ada yang berwarna contoh keputihan berwarna hijau/ kuning, ada keputihan yang berwarna coklat/ merah.


Punca Masalah Keputihan Bagi Wanita

Manakala empat punca terjadinya masalah keputihan dikenalpasti seperti dibawah:

1. Keputihan disebabkan jangkitan bakteria.

2. Pengambilan pil perancangan atau ubat antibiotik dalam jangka masa panjang yang menyebabkan perubahan hormon dalam badan dan

3. Mengamalkan gaya hidup yang tidak sihat, tidak menjaga kebersihan diri, serta melakukan aktiviti seks dan sering bertukar pasangan. 

4. Wanita yang mengalami masalah kesihatan seperti kencing manis, pesakit SLE (imuniti rendah), dan pesakit yang sedang menjalani proses kimoterapi.


Cara Cegah & Hilangkan Masalah Keputihan

Tiada penyakit yang tiada ubatnya dan bagi merawat masalah keputihan yang berlebihan dan tidak normal boleh rujuk cara-cara dibawah:

1.Penggunaan Produk Pembersih Wanita

Sebelum menggunakan apa-apa produk pembersih wanita, kenalpasti dan pilih pencuci yang selamat agar tidak mengganggu supaya tidak mengganggu keseimbangan pH faraj.

2.Pengambilan ubat & antibiotik dalam jangka panjang

Kawal pengambilan ubat dan juga antibiotik yang terlalu lama tanpa mendapat nasihat dan pemerhatian dari doktor.

3. Kerap tukar pad

Jaga kebersihan dan kerap tukar panty liner dan pad ketika period untuk elak jangkitan kuman berlaku. 

4. Amalkan gaya hidup sihat

Utamakan pemakanan sihat dan seimbang. Kena kurangkan pengambilan gula putih dan kena lah kerap bersenam keluarkan peluh serta elak diri berada dalam tekanan.

5. Ikhtiar dengan mengamalkan makanan tambahan iaitu Jamu Ratu Emas oleh ReBEAUTY.

 

Kapsul Jamu Ratu Emas ReBeauty



Kembali Cantik Jelita Dengan Jamu Ratu Emas ReBEAUTY

Jamu Ratu Emas ReBEAUTY dirumus khas buat wanita yang mengalami masalah kesihatan dalaman yang berfungsi untuk meningkatkan tenaga dalaman serta membantu dalam penjagaan kesihatan wanita.

Produk Jamu Ratu Emas juga bertindak mengganjal dan menggebukan aset wanita terutama payudara & punggung. Antara kebaikan lain adalah seperti:

Merapatkan / mengetatkan miss V

Merawat masalah miss V (gatal-gatal)

Merawat masalah keputihan & lendir berlebihan

Menghilangkan bau busuk badan

Mengurangkan sakit haid / senggugut

Membaiki kitaran haid

Payudara lebih montok

Punggung lebih anjal & bulat

Menambahkan tenaga dalam badan

  Awet Muda


Jamu Ratu Emas ReBEAUTY, Produk Muslim Halal & Lulus KKM

Jamu Ratu Emas merupakan produk Muslim berstatus Halal dan mendapat kelulusan KKM (No rujukan MAL16110048TC). Sesuai dijadikan supplement harian kerana kelebihan Jamu ratu emas adalah meningkatkan tahap kecergasan dan tenaga sekaligus membuang toksid dalam badan.

Jamu Ratu Emas bukan hanya untuk wanita berkahwin sahaja malah sesuai diamalkan seawal umur 16 tahun dan ke atas.


Bahan kandungan Jamu Ratu Emas ReBeauty



Bahan Utama Kandungan Jamu Ratu Emas

Empat bahan utama yang terkandung di dalam Jamu Ratu Emas adalah Kacip Fatimah, Manjakani, Pokok Serapat dan juga Kunyit Hidup yang terkenal kerana kebaikkan khasiatnya.

Bahan-bahan yang digunakan juga amat bagus sebagai penyelesaian kepada masalah kulit kering dan kusam kerana membantu dalam proses membaiki pigmen kulit supaya kulit sentiasa lembap dan sihat.

Bagi wanita yang sering mengalami senggugut yang teruk setiap bulan serta kitaran haid yang tidak normal digalakkan untuk mengamalkan Jamu Ratu Emas secara konsisten untuk mendapat hasil yang diinginkan.

Kesan haid tak teratur boleh akibatkan: kegemukan, terlalu kurus, lebihan hormon prolaktin, masalah kelenjar tiriod, Radang pelvis (PID), Pre-menopaus, stress, dan sukar hamil.

Selain itu, Ratu Jamu emas juga membantu proses pengurangan berat badan dengan meningkatkan metabolisme badan dan bertindak sebagai catalyser.

Jamu Ratu Emas ReBEAUTY dipercayai oleh pengguna kerana bebas bahan terlarang dan bahaya seperti hormon, pengawet, gluten, Gmo, Antibiotik dan Bahan kimia berbahaya.

 

Pantang Larang Makan Jamu Ratu Emas

Kalau amalkan Jamu antara pantang larang yang perlu dipatuhi ialah:

Datang Bulan – Berhenti makan jamu ketika period sebab waktu itu sistem penyerapan dalam badan rendah dan lemah sekitar 80% sahaja khasiat diserap. Jadi sambung makan selepas period habis.

Ibu Mengandung – Tidak disarankan untuk ibu mengandung demi menjaga kesihatan bayi dalam kandungan.

Ibu Menyusukan Anak – Bagi ibu yang menyusukan anak boleh mengamalkan Jamu Ratu Emas setelah bayi berusia 2bulan keatas. Manfaat lain seperti melancarkan peredaran darah, mengembalikan elastisiti vagina dan rahim, dan juga berupaya merawat luka-luka dalaman selepas bersalin.

 

Testimoni Jamu Ratu Emas Period & Kitaran haid kembali Normal


Testimoni Jamu Ratu Emas ReBeauty Keputihan semakin kurang



Dekat Mana Nak Dapatkan Jamu Ratu Emas?

Sekarang adalah waktu terbaik untuk mendapatkan Jamu Ratu Emas ReBEAUTY kerana ada promosi jimat dan boleh dapat free gift. Selain itu kos postage pun percuma.

Harga Normal:

1xbotol= RM129

2x botol = RM258

 

Harga Promosi:

1x botol = RM80 free postage

2x botol = RM150 free postage


Dapatkan info dan maklumat lanjut berkenaan Jamu Ratu Emas ReBEAUTY melalui media sosial mereka

Website Ratu Emas Beauty

Shopee 

Facebook 

Instagram 

Tiktok 

Youtube 

 

Kesimpulan

Jamu Ratu Emas ReBEAUTY amat bagus terutama untuk menghilangkan keputihan & masalah dalaman wanita sekaligus menjadikan wanita berkahwin kembali dara. 

Semoga wanita yang mengalami masalah dalaman dan malu untuk berkongsi dengan orang lain menjadikan Jamu Ratu Emas sebagai salah satu ikhtiar untuk sihat.

Catat Ulasan

0Ulasan

Kata-kata yang lemah dan beradab dapat melembutkan hati dan manusia yang keras.

Terima kasih sudi comment.

Catat Ulasan (0)