Showing posts from May, 2011

Kebimbangan SeOrang bernama Manusia

Sebenarnya otak aku dah letih nak memikirkan kemungkinan yang bakal terjadi. Ya…

PerjalaNanku..minggu June

Salam..wee hooo..aish dari semalam hati aku geram je nak taip entry utk blog ta…

Kalaulah..dan tak mustahil ia berlaku

Salam, pernah terbayang tak dalam hidup korang, tetiba je: 1. Raksasa - ten…

Andai kau itu bernama Manusia

angin semacam di hari jumaat

Salam Satu Dunia..wah jauh aku memberi salam kan? hihiih peduli apa. ok harini …

'Nak Join Bloglist Yaya Azura'

Salam semua, oleh sebab tengah ada masa lapang and kebetulan terpengaruh denga…

Terima Kasih Ya Allah

Aku rasa aku sekarang ni dah macam tua dari usia sebenar la. Ok tahun ni bakal…

bILa Lapang

Uiksss bila dah lama tak datang bekerja semuanya rasa tak kena. Rasa rindu nak…

simptom K disekeliling aku

Keikhlasan. Harini mencari pengertian ikhlas dalam hidup aku selama ni. Ikhl…

Untuk baby Mama

Qaseh, Apa khabar anak mama kat dalam sana. Mama harap Qaseh sihat dan gembira…

KESAKITAN MEMBARA

bila aku tengah marah biasanya ayat2 yang terbiasa keluar dari mulut …

K.E.R.A.S.A.A.N

S.A.K.I.T.K.E.P.A.L.A B.A.T.U.K S.A.K.I.T.B.E.L.A.K.A.N.G K.A.K.I.K.R.E.M P…

Load More Posts That is All