merepek..kerepek.

March 29, 2012
Assalamualaikum. Sekarang dah pukul 3 petang sepatutnya dah jalan pergi solat zohor tapi syaitan membisikkan sesuatu menyuruh post dulu ent...
merepek..kerepek. merepek..kerepek. Reviewed by Rodiah Amir on March 29, 2012 Rating: 5
video menyentuh hati..Maha Suci Allah video menyentuh hati..Maha Suci Allah Reviewed by Rodiah Amir on March 29, 2012 Rating: 5
yess Jumaat..Ikhwan tunggu mama yess Jumaat..Ikhwan tunggu mama Reviewed by Rodiah Amir on March 23, 2012 Rating: 5

kerja laju- laju

March 13, 2012
Harini kerja keras sekeras kerikil. Nampak sangat aku tipu. Kerikil tu aku teringat novel sekolah dedulu. Kerja keras tak tipu la. Memang ak...
kerja laju- laju kerja laju- laju Reviewed by Rodiah Amir on March 13, 2012 Rating: 5

Ikhwan

March 12, 2012
Assalamualaikum, Nak cerita pasal my baby. My baby dah masuk 6 months ++. Sudah besar dan Alhamdulillah tak demuk sgt sebab dia semaki...
Ikhwan Ikhwan Reviewed by Rodiah Amir on March 12, 2012 Rating: 5

hilang ingatan

March 12, 2012
Assalamualaikum, Ape khabar semua? ada baik? Dah makan? Solat? Aku belum lagi. dah sedekahkan Fatihah untuk mak bapak sila buat sekarang. M...
hilang ingatan hilang ingatan Reviewed by Rodiah Amir on March 12, 2012 Rating: 5

siput lagi laju

March 12, 2012
Salam semua, Semakin hari semakin malas nak menulis kat sini. Kehidupan macam semakin sempit tak cukup masa je. Ke aku semakin hilang arah ...
siput lagi laju siput lagi laju Reviewed by Rodiah Amir on March 12, 2012 Rating: 5

Quick upDate

March 05, 2012
Salam. Tengah menunggu en suami n adik ipar dari Puncak Alam. Ada emergency case. Anak saudara meraung nampak sesuatu dalam rumah dia. Kakak...
Quick upDate Quick upDate Reviewed by Rodiah Amir on March 05, 2012 Rating: 5

aku Mengandung?

March 01, 2012
Salam, Dah seminggu kot aku pening-pening kepala pusing-pusing nak muntah. Opss bukan mengandung ok tapi aku memang tak sihat. Aishh mungki...
aku Mengandung? aku Mengandung? Reviewed by Rodiah Amir on March 01, 2012 Rating: 5

Contact


Powered by Blogger.