Viral lagu Tak Tun Tuang | Penyanyi asal - www.rodiahamir.com

Lifestyle & Food Blogger. Sharing about Parenting, tutorial, Beauty Tips, Entertainment &; Nice place

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Nov 10, 2017

Viral lagu Tak Tun Tuang | Penyanyi asal

google image instagram Andi
Assalamualaikum,

Arghh tengah viral lagu Tak Tun Tuang ni kan? Sekali aku dengar terus melekat kat otak. Tu sebab viral tu kot. Ok kalau nak tahu penyanyi asal lagu ini adalah penyanyi Indonesia, Upiak Isil. Tak berapa suka kan versi original; video klip kat jalan lepas tu penyanyi perempuan ni macam menjerit-jerit bila nyanyi.

Tak dapat kenal pasti maksud sebenar tak tun tuang tu tapi yang aku paham tak tun tuang ni macam tak kisah/ tak ambil peduli apa orang kata dan ianya perkataan Minang. Hello sesiapa orang minang boleh explain sket.

Tapi lebih suka versi penyanyi lelaki dari Sabah si andibernadee boleh check out Instagram dia okeh. Suara pun best. Dan satu lagi versi dari penyanyi perempuan Wanimusic (Nursyazwani Selamat) dan Wani Hasrita. Comel aje YouTube . Suara pon sedap nak mams.

Khabarnya lepas si Andibernadee ni upload lagu ni yang baru la viral lagu ni. Dengar waktu stress bagus jugak ni. Aku layan masa balik kerja naik lrt. Aku hanya suka dua rangkap pertama je.


Lirik Lagu Minang Tak Tun Tuang - Isil / Upiak Isil

Aku belum mandi
Tak tuntuang tak tuntuang
Tapi masih cantik juga
Tak tuntuang tak tuntuang
Apalagi kalau sudah mandi tak tuntuang
Pasti cantik sekali

Kalau orang lain melihat aku tak tuntuang
Badak aku taba bana
Tak tuntuang tak tuntuang
Tapi kalau langsuang di idu tak tuntuang
Astaghfirullah baunya

Kalau cowok ganteng yang lewat
Aku acuah je nyeh
Kalau apak gaek yang lewat
Aku aniang je nyeh

Yang penting indak
Manggaduah urang tak tuntuang
Walau acok galak surang
Tak tuntuang tak tuntuang

Walau sangko urang
Awak dalang tak tuntuang
Tapi hati isil sanang... iiiyesss

Musik*~*

Aku belum mandi
Tak tuntuang tak tuntuang
Tapi masih cantik juga
Tak tuntuang tak tuntuang
Apalagi kalau sudah mandi tak tuntuang
Pasti cantik sekali

Kalau orang lain melihat aku tak tuntuang
Badak aku taba bana
Tak tuntuang tak tuntuang
Tapi kalau langsuang di idu tak tuntuang
Astaghfirullah baunya

Kalau cowok ganteng yang lewat
Aku acuah je nyeh
Kalau apak gaek yang lewat
Aku aniang je nyeh

Yang penting indak
Manggaduah urang tak tuntuang
Walau acok galak surang
Tak tuntuang tak tuntuang

Walau sangko urang
Awak dalang tak tuntuang
Tapi hati isil sanang... iiiyesss

 
google image