Kumpulan Shiro Jadi Juara Maharaja Lawak Mega 2018

Kumpulan Shiro Jadi Juara Maharaja Lawak Mega 2018 | Assalamualaikum. Hai semua. Setelah berminggu-minggu bertarung akhirnya Kumpulan Shiro telah pun dinobatkan sebagai juara Maharaja Lawak Mega (MLM) 2018. Tahniah di ucapkan di atas titik peluh mereka akhirnya berbalas. Kumpulan Shiro telah memenangi Wang Tunai sebanyak RM500,000 ringgit dan mengalahkan 13 kumpulan lain. 

Setiap minggu, suami Diah yang akan setia melayan MLM ni. Diah pula layan sambil-sambil buat kerja rumah je lah. Kumpulan favourite kami semestinya kumpulan Puteh. Walaupun dapat no empat tapi puas hati dengan persembahan mereka. Memang adat pertandingan realiti, popular tu antara faktor yang menyumbang kepada kemenangan. 

Tahniah Shiro Juara Maharaja Lawak Mega 2018
Tahniah Juara Maharaja Lawak Mega 2018

Keputusan Penuh Pemenang Maharaja Lawak Mega 2018

Berikut adalah senarai keputusan penuh pemenang pertandingan Maharaja Lawak Mega 2018 dan hadiah yang mereka menangi. 

Juara telah dinobatkan kepada Kumpuan Shiro, dan memenangi wang tunai sebanyak RM500,000. 
Tempat kedua - Kumpulan Bocey dan menang wang tunai sebanyak RM250,000.
Tempat ketiga - Kumpulan Zero dan memenangi wang tunai sebanyak RM150,000. 
Tempat keempat - Kumpulan Puteh dan memenangi wang tunai sebanyak RM50,000.
Tempat kelima - Kumpulan Taman dan memenangi wang tunai sebanyak RM15,000.

Tahniah Juara Maharaja Lawak Mega 2018
Shiro telah menjadi Juara MLM 2018

Apa pun, Kumpulan Shiro memang layak menang sebab setiap lawak dia mesti ada terselit unsur pengajaran. Tak la kosong. Gelak macam tu je. Cuma masa final ni macam dia repeat lawak rakam suara juri masa persembahan tema bebas tu. Jadi macam kureng sikit. Semoga tahun seterusnya kalau ada lagi program macam ni harapnya diberi nafas baru. Baru la semangat nak tengok. 

Post a Comment

2 Comments

Kata-kata yang lemah dan beradab dapat melembutkan hati dan manusia yang keras.

Terima kasih sudi comment.