Tarikan Terbaharu Kopi Wonda Zero Max Latte Tu Sedap Ke?

Rodiah Amir
1

Assalamualaikum. Hai semua. Jenama Kopi Wonda yang terkenal dan tak asing lagi di kalangan peminat kopi telah memperkenalkan dua varian kopi tanpa gula iaitu ‘Wonda Zero Max Original’ dan ‘Wonda Zero Max Latte’. 

Kopi Wonda Zero Max ni diperkenalkan untuk memenuhi kehendak mereka yang sukakan kopi tanpa gula.

Tarikan Terbaharu Kopi Wonda Zero Max Latte Tu Sedap Ke? 

Sebagai peminat kopi, Diah pun terpengaruh nak cuba. Dah jadi satu tabiat pula kalau singgah di stesen minyak atau kedai runcit, memang mata akan tertumpu ke bahagian peti sejuk nak cari kopi perisa terbaru. 

Sila jangan ikut perangai ni. hahahaha. 

Wonda Coffee Zero Max Latte


Sedap ke Kopi Wonda Zero Max ni?  

Diah lebih tertarik untuk mencuba Wonda Zero Max Latte’. Jadi sedap ke? harus di ingat, lain orang lain selera kan? 

Cliché sangat jawapan, tapi kalau ikutkan tekak Diah, Kopi Wonda Zero Max Latte’ yang Diah cuba berada di skala atas pagar. Tak terlalu suka dan tak terlalu benci. Eh?  

Bertepatan tema tanpa gula memang rasa kopi ni jatuh dibawah kategori kopi manis-manis buah. Rasa manis dia masih ada dan rasa kopi dia tidaklah terlalu kuat sehingga memeningkan kepala. 


Rasa Kopi Wonda tanpa gula tambahan


Boleh lah minum Wonda Zero Max Latte’ banyak kali sebab tak banyak gula. kan..kan..kan... Ayat ni sekadar nak sedapkan hati supaya dapat minum kopi lagi dan lagi dan lagi. 

Apa pun Diah percaya, pembaca dan pengguna di luar sana lebih bijak untuk menjaga kesihatan. Suami selalu ingatkan sebelum minum kopi sila ingat waktu tua. Ye suami, akan ku semat nasihatmu itu. Nak syurga kan? Lol. 

Sekali lagi pesanan khidmat masyarakat untuk diri sendiri dan juga korang semua, hargai diri dan kesihatan yang ada. 

Satu nikmat kita masih sihat dan menjalani kehidupan bebas tanpa ubat. Semuanya kena berpada-pada ye korang. Ok cukup lah bebel. 

Jadi kepada penggemar kopi terutama jenama kopi Wonda sila la dapatkan kopi Wonda Zero Max Latte’ dan Wonda Zero Max original di pasaraya, kedai runcit dan kedai serbaneka di stesen minyak berhampiran anda. Selamat mencuba. 

Tags

Catat Ulasan

1Ulasan

Kata-kata yang lemah dan beradab dapat melembutkan hati dan manusia yang keras.

Terima kasih sudi comment.

  1. Dah rasa tapi kurang gemar sebab kurang rasa..Iyalah kan tanpa gula..hihi

    BalasPadam
Catat Ulasan