Tempah Business Card cantik dan cepat dengan Arifani Design Printing

Rodiah Amir
9

Assalamualaikum, hai semua. Dah masuk tahun baru ni jadi Diah pun bersemangat nak buat business card baru. Kalau tahun lepas Diah walk in ke kedai tapi kali ni Diah nak cuba tempah secara dalam talian pula. 

Pengalaman sepanjang nak siapkan business card yang sudah agak tak best. Jadi tahun ni kita tukar angin, tempah dengan Arifani Design.

Zaman sekarang, business card dah termasuk dalam kategori benda perlu ada terutama untuk korang yang menjalankan perniagaan, seorang penulis, pengamal media dan untuk korang yang kerap berjumpa orang ramai. Business card dah jadi pengenalan diri. 

Tempah Business Card cantik dan cepat dengan Arifani Design Printing 


Arifani Design Printing

Satu perangai Diah bila pergi event dan jumpa ramai orang kadang-kadang cepat lupa detail yang penting macam nama orang tu. 

Tak bagus perangai ni, jadi business card amat lah membantu. Masa kenalkan diri masa tu la kita saling bertukar business card.


Tempah Business Card dengan Arifani Design Printing


Lama-lama dah jadi tabiat, setiap kali hadiri event mesti akan minta kad mereka sebagai rujukan. Lagi satu, bila dah tiada topik nak borak selalunya Diah akan rujuk business card kenalan baru dan cuba berbasa basi untuk elak keadaan menjadi kekok. Taktik ni terbukti berkesan dan korang boleh cuba. 

Perkhidmatan Design dan cetakkan Arifani Design

Kalau korang mencari tempat untuk tempah business card yang cantik dan cepat siap Diah cadangkan agar korang tempah dengan Arifani Design. Standard tempoh card untuk siap adalah seminggu dan 14 hari diperlukan jika tempah kad kahwin. 

Pelanggan-pelanggan Arifani Design amat berpuas hati dengan hasil kerja mereka yang berkualiti dan barang yang diterima dalam keadaan yang baik. Harga yang dikenakan juga adalah mampu milik dan layanan yang diberikan memang tiptop. 

Testimoni Arifani Design Printing
Harga yang murah

Arifani Design Printing


Tambahan lagi, Arifani akan memberi cadangan yang terbaik jika korang memerlukan pendapat dari segi rekaan dan juga material yang sesuai. 

Jangan risau, kalau korang memang tak tahu langsung nak design kad, Arifani juga sediakan rekaan-rekaan yang menarik utnuk dipilih. Semua boleh bincang sampai jadi. 

Perkhidmatan Mesra Pelanggan

Selain daripada business card, Arifani Design juga menawarkan servis printing kad kahwin, bunting, rubberstamp, sticker dan juga flyers. Mana nak cari servis mesra pelanggan dan harga mampu milik macam ni. 

Arifani Design Printing


tempah cop online

Apa yang Diah suka kalau beli secara dalam talian ni semuanya di hujung jari. Tak perlu nak keluar rumah dan hanya tunggu barang sampai depan pintu sahaja. Kalau nak keluar, kena angkut askar-askar memang banyak kerja. 


Arifani Design Printing


Untuk korang yang nak tahu lebih lanjut tentang Arifani Design ni boleh lah jenguk mereka di Facebook, Instagram dan mereka juga ada di Shopee tau. Boleh tengok real testimoni dan contoh rekaan di Facebook Arifani Design.  

Facebook - Arifani Design
Instagram - @arifanidesign

Selamat menempah. 

Tags

Catat Ulasan

9Ulasan

Kata-kata yang lemah dan beradab dapat melembutkan hati dan manusia yang keras.

Terima kasih sudi comment.

  1. Wah...murah jer harga utk namekad, tq for sharing...kak dah tempah dah...

    BalasPadam
  2. Pernah buat kad business tapi tak pernah duk bagi orang hahaha sbb x pernah g event kan

    BalasPadam
  3. Lawa juga designnya. Pilihan sticker pun banyak bentuk yang ada.. Nice sharing boleh save ni nanti senang nak rujuk

    BalasPadam
  4. Bolehlah nak jenguk2 nnti. Ada jugak plan nak start own branding ni actually. Thank you for sharing. 😁😁

    Myra | The Grey Lines Between

    BalasPadam
  5. yg mudah macam ni kita nak. good one.

    BalasPadam
  6. hehe dulu adala buat. dulu dulu skrang da xde. tatau nak kasi sapa =P

    BalasPadam
  7. Menarik. Senang kalau nak tempah business card banyak2, berbaloi sgt. Tq share :)

    BalasPadam
  8. Wah, nanti boleh la tempah dari Arifani Design pulak...

    BalasPadam
Catat Ulasan