Meriah Sungguh Perkahwinan Siti Suriani dapat Tajaan Setengah Juta

By Rodiah Amir - April 14, 2019

Meriah Sungguh Perkahwinan Siti Suriani dapat Tajaan Setengah Juta | Kalau nak tahu sekarang tengah rancak orang bercerita tentang majlis perkahwinan yang telah mendapat tajaan setengah juta. Siti yang dikenali pengguna alam maya sebab dia suka buat live video untuk promosikan sesuatu produk. Warga Facebook mesti kenal Siti ni.

Siti Jamumall

Bila tengok gambar pengantin dan majlis perkahwinan Siti Suriani ni memang boleh buat ramai perempuan bujang tersenyum lebar. Bukan apa mesti berangan alangkah bahagia hidup kalau dapat nasib yang sama. Aku yang dah kahwin ni pun telan air liur rasa nak bersanding semula. Cantik weh baik dari pelamin, baju kahwin, dan barang-barang lain. Meriah teruk. Kalau nak tahu, perkahwinan Siti Suriani dan pasangan telah ditaja sehingga hampir setengah juta termasuk majlis malam berinai, majlis pernikahan, hari persandingan dan termasuklah pakej berbulan madu.

Siti Jamumall Kahwin
Barisan Penaja Perkahwinan Siti Suriani 1

Siapa Sebenarnya Siti Suriani Ni?

Siti Suriani juga dikenali sebagai Siti Jamumall yang baru sahaja berusia 19 dikurniakan bakat untuk menjual dan akhirnya membawa hasil kepada dirinya setelah ramai pemilik produk yang sudi menaja di hari bahagianya. Hasil kesungguhan Siti mempromosikan pelbagai jenis kosmetik, kesihatan, fesyen dan juga makanan di jamumall.com telah menambat hati banyak pihak yang suka dengan cara Siti memperkenalkan produk mereka kepada pengguna.

Siti Jamumall Kahwin Taja
Barisan Penaja Perkahwinan Siti Suriani 2

Kisahnya bermula apabila Siti telah memuat naik status di laman Facebooknya tentang perancangan majlis perkahwinan bersama pasanganya, Syafiq. Rancangan awal mereka hanya inginkan majlis yang sederhana sahaja dan dia tidak menyangka hebahan statusnya menarik minat ramai pemilik produk untuk menaja majlis perkahwinan dia.

Siti JamuMall kahwin
Barisan Penaja Perkahwinan Siti Suriani 3

Hampir 100 syarikat dari pelbagai jenis produk berminat untuk memberi tajaan termasuklah syarikat yang baru sahaja menceburkan bidang dalam perniagaan untuk turut sama menawarkan tajaan untuk majlis perkahwinan Siti.

Perkahwinan Siti Jamumall
Barisan Penaja Perkahwinan Siti Suriani 4

Sikap ikhlas dan kesungguhan Siti semasa mempromosikan produk dan memperkenalkan kepada pengguna telah membuatkan banyak pihak buka mata dan sebagai ganjaran atas jasa baik Siti mereka berbesar hati untuk memberi tajaan. Itu lah kan, bak pepatah Melayu, ‘Tuah Ayam nampak di kaki, tuah manusia? Dan tuah gadis bernama Siti pula nampak di hari bahagianya.

Perkahwinan Siti Jamumall
Barisan Penaja Perkahwinan Siti Suriani 5


Barisan Para Penaja Majlis Perkahwinan Siti Suriani Jamumall

Antara penaja utama yang terlibat dalam majlis perkahwinan Siti Suriani Jamumall ialah:

Pelamin dan Hiasan Dewan dari Wedding by emma

Baju Pengantin dari Dlia Jane Bridal Collection

Grand Cake dari Mad About Cake

Vip Menu dari Rumpun Selera

Coffe Es-Cream dari Ana Zahra Beauty


Tudung Bawal  Bridesmaids dari Gallery Bawal

Kain Pasang Diamond dari Irahsukri

Telekung dari Pretty Aini

Make Up Set dari Zacthira Navillionniza

Scarft dari Scarft By Mehrun

Printed Box dari Art Creation Printing

Perfume dari  Luxe Essencia Resources

Honeymoon Pakej dari Arwana Resort

Memang meriah majlis yang berlangsung dengan kehadiran rakan-rakan dan sanak saudara. Jom kita sama-sama doakan supaya perkahwinan Siti Suriani dan pasanganya kekal hingga akhir nyawa dan mendapat berkat Allah.

“Semoga Allah melimpahkan keberkahan kepadamu dan keberkahan atas pernikahanmu, serta mengumpulkan kalian berdua dalam kebaikan.” [Diriwayatkan oleh Ahmad, Abu Dawud, At-Tirmidzy, An-Nasa`iy, dan Ibnu Majah]

  • Share:

You Might Also Like

3 comments

  1. rezeki weih. bila kita kerja dengan ikhlas. hehe

    ReplyDelete
  2. mmg rezeki betul.. muda-mudah dah viral serta dapat tajaan yang tinggi..

    ReplyDelete

Kata-kata yang lemah dan beradab dapat melembutkan hati dan manusia yang keras.

Terima kasih sudi comment.