Murahnya Shopee Early bird limited Time Deals

Rodiah Amir
Hampir setiap bulan Shopee mesti akan buat kempen beli belah yang memang selalu mempengaruhi aku nak shopping. Seksa woi. 

Kali ni untuk bulan April Shopee mempromosikan barang pada harga murah dari pelbagai jenama. Banyak tawaran menarik dari Shopee antaranya RM0.44 & RM4 Early bird limited Time Deals & other Early bird limited Time Deals.

Murahnya Shopee Early bird limited Time Deal

Untuk pengetahuan, semua barang yang tersenarai untuk early bird limited time deals membolehkan korang add to cart barang-barang yang korang nak beli. 

Kemudian boleh checkout pada 27hb April. Banyak juga jenama-jenama besar yang turut serta buat promosi di Shopee Mall.

Dengan situasi sekarang, ramai ambil peluang untuk membeli belah secara online dan hanya tunggu barang sampai ke rumah. Nak keluar pun seram. 

Antara jenama yang buat promosi seperti Aeon Big, TESCO, P&G, SimplySiti dan banyak lagi.



RM0.44 Early bird limited Time Deals

Aku tergoda nak beli coklat Daim tu.  Bukan tu je, ada hanger tudung, eyebrow Henna, waterproof beg makeup dan banyak lagi. Ni namanya cuci mata sambil urut dada.



Selain harga 44 sen tu, ada juga tawaran harga barangan pada harga RM4. Bagi aku kena bijak memilih dan beli apa yang perlu sahaja. 

Chewah ni masa aku tengah rasional ni. Aku tengok sekali imbas je tadi sebab aku seram terbeli benda lain. hahahahaha.

Tapi aku nak kongsi juga barang harga RM4 tu termasuklah Soothing Gel, Pringles, Tudung Adijuma dan baby leggings. Aku tak bertanggung jawab kalau korang tergoda eh. Hahahhaha.




Beli Secara Berhemah Dan Jangan Boros

Semoga kita semua dikuatkan semangat supaya tak beli bukan-bukan. Almaklumlah dah duduk dekat rumah ni memang cenderung nak beli macam-macam. 

Target aku untuk bulan April aku nak beli pampers dan susu dekat Shopee je. Murah pun murah. 

Menyahut seruan kerajaan supaya duduk di rumah #stayathome #dudukrumah memang elok sangat beli secara online. Beli secara terancang ye.

Sekali lagi pesanan masyarakat aku untuk korang, sila bijak berbelanja dan pastikan jaga diri, kesihatan dan semoga berat kita tak bertambah. Selamat bershopping.


Tags