didik anak dua tahun..

Salam,

Semalam or kerap kali jadi Ikhwan semakin membuas
Konsepnya kene bersabar
Tapi bila badan letih, otak penat nak fikir
Sabar tu semakin menjauh.

Macam semalam, hari yang stress selesai memasak
Baru start nak makan dia buat hal
Nak perhatian agaknya.
Tumpahkan makanan, nak suap sendiri

Tak marah, bersabar
Berfikir macamana nak buat dia faham
Dia kan baru dua tahun setengah

Memang islam ada cadangkan supaya beli rotan dan gantung kat dalam rumah
Tujuan untuk menggerunkan dia
Now kena start cari rotan
Dan tadi tengok video ni di FB
Boleh cuba. Cara orang Korea disiplinkan anak


didik anak dua tahun.. didik anak dua tahun.. Reviewed by Rodiah Amir on January 29, 2014 Rating: 5

No comments:

Kata-kata yang lemah dan beradab dapat melembutkan hati dan manusia yang keras.

Terima kasih sudi comment.

Contact


Powered by Blogger.