Buai Laju-laju Lagu OST Keris Siamang Tunggal Upin Dan Ipin

by - March 26, 2019

Buai Laju-laju Lagu OST Keris Siamang Tunggal Upin Dan Ipin | Tengah kemaruk dengar lagu Buai Laju-laju Lagu OST cerita Keris Siamang Tunggal Upin & Ipin. Baru tengok semalam jadi perasaan seronok tu masih melekat. Nanti Diah kongsi pengalaman tengok cerita Keris Siamang Tunggal Upin & Ipin. Berbaloi kalau bawa anak-anak pergi la. Tengok la tu, dalam empat hari je dah dapat kutip RM5.3 Juta. Diah harap cerita ni pecah panggung. 

Buai Laju-laju Lagu OST Keris Siamang Tunggal Upin Dan Ipin
#UpinIpin #KerisSiamangTunggal
Lagu Buai Laju-laju Nyanyian Ernie Zakri

Lagu Buai Laju-laju Nyanyian Ernie Zakri ni memang merdu la. Rasa terbuai je bila dengar. Sayu sedih la pendek kata. Erni Zakri memang berbakat la. Hanya buat suara haaa haaa pon sedap dah cane tuh. Adeh. 

Korang layan je lah dulu. 


Lirik Lagu Buai Laju-laju
Nyanyian Erni Zakri

Sunyi sepi hidup tanpa keluarga
Menagih kasih ibunda
Diriku ini terperangkap di sini
Sanggupnya difitnah insan yang dikasihi

Buai laju-laju
Buailah diri ku
Buai laju gembirakan hati ku

Buai laju-laju
Buailah diri ku
Hati duka terkenang nasibku

Buai laju-laju
Buailah diri ku
Buai laju gembiranya hati ku

Titisan airmata
Maafkan segalanya
Hati gembira
Kasih bertaut semula

You May Also Like

4 Comments

  1. hihi kalo balik kampung ni anak2 buah mesti merengek nak ajak tengok. tapi x balik.. xde orang nak layan diorang. Upin Ipin ni kite yang dewasa pun suka =D

    ReplyDelete
  2. oo.. erni zakri rupanya yg nyanyi.. memang sedap sangat lagu ni.. mendayu-dayu rasanya..

    ReplyDelete
  3. Memang best dan mendayu-dayu je dengar..

    ReplyDelete

Kata-kata yang lemah dan beradab dapat melembutkan hati dan manusia yang keras.

Terima kasih sudi comment.