Showing posts from May, 2012

Lelaki ajal rempuh belakang treler..lelaki tu kawan aku

Al Fatihah untuk kawan aku yang baru meninggal pagi semalam. Kawan yang aku…

sila upgrade..kalau tak???

Tadi saja godek old interface blogger ni, tetiba nak tukar old la kan..tup-tup…

Hari yang penuh dengan emosi

Aku rasa mahu menangis. Beberapa bulan lepas ada follow blog moon, cerita pas…

Ujian untuk manusia..ujian untuk peperiksaan

Semua manusia dalam duni ni ada ujian. Tak kira kaya, miskin, muda dan tu…

kalau dah namanya perempuan mesti ada entry macam ni

sebab hati tak tenteram gambar kena besar gabak.. Ok dari pagi hati ta…

baby kena dera..

As salam. Semua. hati sentap tadi bila semua kecoh kat FB masing-masing berca…

fikirkan sebelum terlambat yooo

MUTIARA KATA YG INDAH... Hari ini sebelum kita mengatakan kata-kata yang …

cikuan 8 bulan ..cikebom cikebom

Salam jumaat. Di atas tu cikuan..anak lelaki aku..ha aku ada anak …

semuanya pinjaman

Malam semalam, sejam sebelum masuk hari ni dapat panggilan dari kampung, my M…

Load More Posts That is All