Showing posts from June, 2011

beberapa perkara yang annoying bagi aku

Salam: Beberapa perkara yang buat aku jelik bila pergi ke surau atau masjid kat…

Weeee Penat okes..

Salam. terasa hidup sangat penat. ah permulaan entry dah macam hampes. warghh k…

ini entry emosi macam tuututttttt

Salam semua, aku menulis dalam keadaan emosi paling tunggang langgang. sakit …

Answer=Tak tahu bertanya soklan # 1: Status Gaji, layari internet waktu bekerja..

Salam Jumaat JAWAPAN Alhamdulillah, apabila muncul perasaan risau dan me…

Tak tahu bertanya soklan # 1: Status Gaji, layari internet waktu bekerja..

Salam, ni lanjutan entry yang aku cakap nak buat tu,  Ni antara soalan yang a…

Segmen ; tak tahu bertanya.

Salam hari Khamis..yehaaaa.alhamdulillah aku diberi kenikmatan dan Allah menden…

Manisnya BercHintaa..lalallalalal

Wehuuu..salam semua. Tadi berjalan-jalan tengok blog orang. Baca entry bagai. O…

entry pendek tanda tak da mood

gila kentang ah arini asyik nak bergaduh dengan orang pasal kerja. ok aku cakap…

kau pergi jua..

Salam ok kali ni entry tentang baby. Ada kisah sedih aku nak share. Ni tentang …

kenapa Pig Toink-tOink itu Haram..

Kenapa Pig itu Haram Saya terjumpa satu artikel di dalam satu forum berkena…

Load More Posts That is All