bahagia..ku bahagia..kau ada? bahagia..ku bahagia..kau ada? Reviewed by Rodiah Amir on October 26, 2011 Rating: 5
saya baru lepas makan sotong masak kari.. saya baru lepas makan sotong masak kari.. Reviewed by Rodiah Amir on October 25, 2011 Rating: 5

entry takde motif

October 20, 2011
Ni taip sebab bosan. Bosan encik suami tak balik dari office lagi so macam frust menonggeng bila jaga anak sorang-sorang. Penat tuh. nak men...
entry takde motif entry takde motif Reviewed by Rodiah Amir on October 20, 2011 Rating: 5

entry mati

October 18, 2011
Abah, Kalau abah ada yah nak bagitaw badan yah sihat tapi hati dan otak yah sakit. Yah nak cerita semua masalah yang berlaku sejak abah...
entry mati entry mati Reviewed by Rodiah Amir on October 18, 2011 Rating: 5
emo-siii la sangat..menyampah emo-siii la sangat..menyampah Reviewed by Rodiah Amir on October 07, 2011 Rating: 5
PEngalaman BerSalin..my First BAby PEngalaman BerSalin..my First BAby Reviewed by Rodiah Amir on October 04, 2011 Rating: 5

aku mencarut..kau?

October 04, 2011
aku bukanlah seorang lelaki *xde kaitan Pernah mencarut? Berapa kali korang mencarut dalam satu hari? Tak pernah? Macam tipu jer? Seka...
aku mencarut..kau? aku mencarut..kau? Reviewed by Rodiah Amir on October 04, 2011 Rating: 5
xtaw nak letak tajuk ape..belasah ajelah xtaw nak letak tajuk ape..belasah ajelah Reviewed by Rodiah Amir on October 04, 2011 Rating: 5

hati Yang Tak TenteRam

October 04, 2011
Bukan semua apa yang kita nak boleh kita dapat dalam hidup ni. Hidup ni adil. Kepada semua orang. Paling tepat; Penciptanya, Allah S.W....
hati Yang Tak TenteRam hati Yang Tak TenteRam Reviewed by Rodiah Amir on October 04, 2011 Rating: 5

Contact


Powered by Blogger.