AZCOM Solution - Kedai Repair Laptop Murah Di Kulai

Rodiah Amir
2

Zaman sekarang laptop dan komputer dah jadi gadget perlu ada bagi setiap rumah, terutama bagi ibu bapa yang ada anak-anak yang menjalani PdPR. 

Kalau nak harapkan PdPR menggunakan telefon bimbit memang lambat laun bakal mendatangkan masalah terutama kesihatan mata. 

Amat menyusahkan jika laptop dan komputer buat hal ketika waktu genting kan? Nak baiki sendiri, bukan semua orang mempunyai pengetahuan dan kemahiran repair laptop. 


Kedai Repair Laptop Murah Di Kulai, AZCOM Solution

Nak hantar ke kedai repair laptop tapi tak tahu nak pilih kedai yang mana. Risau kalau tersalah pilih kedai repair laptop, lain pula masalah yang timbul. 

Semestinya sebagai pengguna laptop, aku pentingkan harga yang murah dan berpatutan, servis yang berkualiti & dipercayai serta mendapat review yang baik dari pelanggan. 

Nak tahu kedai repair laptop tu bagus atau tidak, salah satu caranya ialah tengok apa kata pelanggan yang pernah menggunakan perkhidmatan mereka. 

Macam Kedai Repair Laptop Murah Di Kulai, AZCOM Solution. Banyak terima feedback yang memuaskan hati. 




AZCOM Solution Kedai Repair Laptop Murah & Dipercayai Di Kulai

Dalam membuat pilihan kedai repair laptop murah, lokasi yang dekat & harga yang murah merupakan bonus kepada pelanggan. Tapi bukan itu sahaja, banyak lagi faktor lain yang perlu di ambil kira.

Berita baik buat penduduk di kawasan komuniti penduduk Bandar Putra, Kulai dan berhampiran Senai Johor.

Jika anda mencari kedai repair laptop murah & dipercayai di Kulai, AZCOM Solution dikenali sebagai Penyedia IT Support di Johor. 

Mereka menyediakan pelbagai perkhidmatan IT meliputi bidang perkomputeran dan rangkaian yang memudahkan pelanggan berada di bawah satu bumbung. 




Senarai Perkhidmatan Azcom Solution Kedai Repair Laptop Murah Kulai

Bermula dengan hanya menyediakan servis membaiki komputer dan laptop, kini Azcom Solution melebarkan sayapnya dengan menambah servis installation, preventive maintenance dan networking solution untuk rumah dan juga pejabat.

Pelbagai perkhidmatan yang disediakan oleh AZCOM Solution termasuklah PC dan laptop repair, Data Recovery, Custom PC Gaming, software dan juga Network solution.

Techician di Azcom Solution boleh membaiki laptop atau notebook dari semua jenama termasuk Asus, Lenovo, Toshiba, Dell, HP dan Acer.

Selain itu servis laptop repair lain yang ditawarkan ialah:

  • LCD Screen Replacement - Menukar LED dan LCD laptop screen pecah, no display, lines dan juga backlight issue. 
  • Audio Jack Repair - Masalah pada audio jack, speaker, USB atau power jack.
  • RAM Upgrade - Upgrade memory RAM dan Storan Solid-State Drive (SSD) untuk tingkatkan prestasi laptop. 
  • Power Jack Repair – Masalah Laptop tidak boleh cas bateri. 
  • Laptop Graphic Repair
  • Masalah Wifi & Modem - Laptop tiada internet atau masalah pada modem router.


Kenapa Pilih AZCOM Solution, Kedai Repair Laptop Murah Kulai?

#1 On-site service

Untuk anda yang kesuntukkan masa dan sukar untuk ke kedai, anda boleh minta pihak AZCOM Solution untuk menghantar pekerja ke rumah atau premis perniagaan anda.


#2 Servis Ambil & Hantar

Servis ambil dan hantar ke lokasi anda juga tersedia, tunggu je depan pintu. Perkhidmatan ini memerlukan temujanji untuk kawasan tertentu. Boleh rujuk website mereka.


#3 Diagnosis Percuma

Berdasarkan pengalaman yang luas dalam membaiki komputer dan laptop, Kedai Komputer Azcom Solution yakin dapat mengenal pasti masalah yang ada pada komputer hanya dengan melihat kepada simptom yang anda alami semasa menggunakannya sahaja.

Caj Diagnosis tidak dikenakan (percuma) kepada pelanggan yang biasanya di kenakan oleh kedai komputer yang lebih besar tau.


#4 Tiada Kos Tersembunyi

Selepas diagnosis dilakukan, pelanggan akan diterangkan secara terperinci masalah yang dihadapi.  Disebabkan faktor harga alat-ganti yang sering berubah-ubah, Azcom Solution akan memberikan sebut-harga dan mendapatkan persetujuan pelanggan untuk mengelakkan kos tersembunyi sebelum memulakan kerja baik pulih.


#5 Lapan Tahun Pengalaman

Kedai Komputer Azcom Solution mempunyai pengalaman lebih 8 tahun dalam bidang membaiki dan menaik-taraf komputer dan komputer riba.


#6 Pekerja Berkemahiran

Pelanggan tidak perlu risau kerana pekerja Kedai Komputer Azcom Solution merupakan pekerja yang berkemahiran menggunakan teknologi terkini seiring perkembangkan era globalisasi juga mesra pelanggan untuk bekerjasama.


#7 Servis Berkala Untuk Pejabat

Kedai Komputer Azcom Solution mampu kendalikan sehingga 30 unit komputer dengan maksimum 3-unit server sekaligus. Setiap servis akan dijadualkan mengikut jenis perniagaan dan komputer.

Servis berkala termasuklah cucian kipas dan bahagian dalaman komputer serta mengemaskini perisian terkini dalam tempoh 3 bulan, 6 bulan atau 12 bulan.


5 Masalah Biasa Laptop Selalu Jadi

Berikut merupakan antara masalah biasa laptop yang selalu jadi. Korang perlu tahu bahawa laptop sebaiknya diservis secara berkala (3 bulan, 6 bulan atau 12 bulan) bagi memastikan jangka hayat laptop tahan lebih lama. 

Antara masalah biasa laptop yang selalu jadi ialah: 

  1. Masalah Laptop screen (blank, LCD pecah, screen tak keluar gambar walaupun On) 
  2. Prestasi komputer atau laptop menjadi perlahan. 
  3. Laptop hang (Frozen) secara tiba-tiba. 
  4. Laptop cepat panas disebabkan habuk yang terkumpul dalam kipas laptop. 
  5. Auto Shutdown secara tiba-tiba. 

Dan banyak lagi. 


Testimoni Pelanggan AZCOM Solution



Pendek kata hampir kesemua masalah berkaitan laptop dapat diselesaikan oleh Azcom Solution. Jadi apa tunggu lagi. Anda boleh walk in kedai komputer guna map ini.

 

AZCOM Solution

Waktu Operasi: 10.30 AM - 6.00 PM

Sabtu hingga Khamis

Jumaat: Tutup

 

Dapatkan maklumat terkini servis melalui

Whatsapp

Website AZCOM Solution

Facebook


Catat Ulasan

2Ulasan

Kata-kata yang lemah dan beradab dapat melembutkan hati dan manusia yang keras.

Terima kasih sudi comment.

Catat Ulasan