KITSUI Coffee XSLIM Shapez Minuman Untuk Kurus

Rodiah Amir
0

Bila baca luahan orang nak kuruskan badan tapi masih belum berjaya dan hampir putus asa, aku faham sangat perasaan tu. Aku pernah dan sedang melalui fasa tu. 

Aku boleh relate dengan pengalaman diri sendiri. Sepanjang tempoh aku nak turunkan berat badan memang amat mencabar. 


Minum Kitsui Coffee XSlim Shapez Untuk Kurus

Aku pernah lalui zaman kurus waktu bujang, kemudian berkahwin dan selepas melahirkan anak pertama, badan aku bagai dipam-pam kembangnya. 


Produk Kitsui Coffee Xslim Shapez


Nekad nak cantik dan dapatkan berat badan macam sebelum berkahwin, lepas bersalin anak kedua aku berjaya turunkan berat dan kuruskan badan dengan kawal selera makan. 

Tapi tak lama, selepas dapat anak ketiga berat badan aku naik semula.  Impian nak slim, nak dapatkan shape yang cantik, paling penting sihat tubuh badan tu memang la sentiasa membara. 

Tetapi halangan terbesar aku sehingga ke hari ini adalah aku gagal nak kawal selera makan, minum air manis dan aku sangat kurang bersenam. 

Selain tu, aku memang selalu lambat tidur. Tak kurang juga, pantang nampak makanan. Setiap masa mulut tak berhenti mengunyah dan kerap craving fast food, manisan dan kek, serta minuman manis. Oh indahnya. 


Minum Kitsui Coffee Xslim Shapez  Untuk kurus

 

Kawal Selera Makan Dengan Kitsui Coffee Xslim Shapez


Untuk kurus dan capai berat idaman bukanlah sesuatu yang mustahil, asalkan ada ilmu dan keinginan yang tinggi untuk capai impian. 

Paling penting kena kawal selera makan dan harus kuat melawan godaan makan terutama makanan dan minuman tinggi gula.  

Bagi anda yang dah pasang niat tahun ni nak dapatkan bentuk badan ideal, serta sihat dan bertenaga tapi ada masalah selera makan yang kuat, kurang atau tak bersenam aku nak cadangkan untuk anda cuba Kitsui Coffee Xslim Shapez. 

Peminat kopi macam aku pasti tersenyum lebar, sebab boleh minum kopi sambil kuruskan badan.  Boleh jadikan Kitsui Coffee Xslim Shapez rutin pagi sebagai supplemen pelangsingan badan yang menggunakan 100% bahan halal semulajadi. Mudah sangat, hanya ambil satu sachet yang dibancuh dengan 150ml air sebelum memulakan aktiviti seharian. 

Siapa Patut Cuba Kitsui Coffee Xslim Shapez?


Dah pasang niat, nak kurus sebelum terlambat. Nak badan sihat supaya mudah nak beribadah dan paling penting keyakinan diri meningkat. Selain dapat mengawal dan kurangkan selera makan, Kitsui Coffee Xslim Shapez sesuai diamalkan oleh anda yang mempunyai ciri-ciri dibawah: 

  • Berlebihan lemak di bahagian leher, lengan, perut, peha dan kaki. 
  • Berat badan bertambah setiap bulan. 
  • Mempunyai selera makan yang besar. 
  • Badan cepat letih dan lesu. 
  • Tidak mengamalkan cara pemakanan sihat. 
  • Kuat berdengkur. 
  • Kurang bersenam atau tidak bersenam.  

Kitsui Coffee Xslim Shapez - Sibutramine Certificate of Analysis 

Anda boleh menarik nafas lega kerana produk Kitsui Coffee Xslim Shapez tidak mengandungi bahan berbahaya, iaitu Sibutramine yang biasanya dicampurkan di dalam produk kuruskan badan di Malaysia. 

Kitsui Coffee Xslim Shapez telah disahkan bebas Sibutramine dan mempunyai Certificate of Analysis seperti di bawah. Terbukti kitsui tiada kandungan sibutramine selepas ujian makmal dilakukan. (TIADA BAHAN LARANGAN). 

Sijil sibutramine Kitsui Malaysia




Bagi yang tertanya-tanya, apa itu sibutramine? 

Sibutramine ialah bahan larangan dari pihak Kementerian Kesihatan dalam ubat kurus dan merupakan ubat terkawal yang digunakan untuk rawatan obesiti yang dahulunya diiktiraf oleh kebanyakkan negara.

Berdasarkan data daripada kajian Sibutaramine on Cardiovascular Outcome Study, pengunaan sibutramine didapati mempertingkatkan risiko kardiovaskular seperti serangan jantung dan strok terhadap pesakit obes yang mengambil ubat berkenaan. 

Kementerian Kesihatan (KKM) sudah memutuskan untuk menggantung pendaftaran ubat sibutramine - Baca Sini 

Sibutramine telah ditarik semula pendaftarannya di Amerika Syarikat pada tahun 2010 dan di Malaysia pada tahun 2012 atas sebab peningkatan risiko kesan sampingan kardiovaskular seperti serangan jantung dan angin ahmar (strok). Sumber 

Ramuan Utama Kitsui Coffee Xslim Shapez


Paling best ramuan yang terdapat di dalam Kitsui Coffee Xslim Shapez membantu proses nak turunkan berat badan tu jadi mudah. 

Menggunakan formulasi terbaru dari Korea dan diperbuat dari bahan-bahan halal semulajadi dan selamat yang dipilih khas dari yang terbaik untuk keperluan pemakanan gaya hidup moden harian anda.

Korean Ginseng 

Berfungsi menguatkan sistem imun dan melawan keletihan badan terutama anda yang sering mengalami sindrom kekurangan tenaga. Membantu meningkatkan fokus mental anda. 

Green Coffee Bean

Sangat bagus membantu menurunkan berat badan dengan diet dan senaman yang betul. Tinggi antioksida yang membantu meningkatkan tenaga serta menyokong kesihatan otak. 

L- Carnitine 

Berfungsi mengurangkan lemak dan meningkatkan metabolisme badan. Tahap L- Carnitine yang tinggi membantu badan lebih cekap membakar lemak terutama lemak di bahagian perut, iaitu lemak yang mengelilingi organ penting dan berpotensi menyebabkan penyakit hati berlemak dan penyakit bahaya lain. 

L- Carnitine meningkatkan metabolisme badan dan membantu proses penurunan berat badan kerana pembakaran kalori berlaku walaupun pada waktu rehat. 

Hoodia

Estrak tumbuhan semulajadi yang membantu mengurangkan selera makan seterusnya pengambilan kalori dapat dikurangkan menjadikan proses menurunkan berat badan menjadi mudah.  

Tersangat penting untuk kita tahu bahan kandungan supplemen yang kita ambil. Kitsui Coffee Xslim Shapez tidak mengandungi bahan-bahan berbahaya yang sering dikaitkan dengan produk pelangsingan badan. 


Produk Kitsui Coffee Xslim Shapez: 

Bebas Hormon
Bebas Bahan Pengawet
Bebas Gluten
Bebas GMO
Bebas Antibiotik 
Bebas Bahan Kimia

Ianya disahkan HALAL dan sesuai untuk Vegan. 
Produk Kitsui Coffee Xslim Shapez telah memenangi pelbagai anugerah antarabangsa seperti dibawah:

Kitsui Coffee Xslim Shapez bebas bahan berbahaya


Boleh tengok sendiri testimoni pelanggan yang berpuasa hati dengan Kitsui Coffee Xslim Shapez. 
Aku faham setiap perjalanan setiap orang untuk kurus dan mendapatkan berat badan ideal adalah berbeza. Lain orang lain dugaannya. 

Tapi aku percaya dengan keinginan yang kuat, mentaliti yang positif, pemakanan seimbang, rajin bersenam dan juga sokongan berterusan dari orang sekeliling merupakan faktor penting menentukan kejayaan kita. 

Kena ingat, kita nak kurus dan sihat yang berpanjangan. Jadi jangan gelojoh dan buat sehabis baik. Bersyukur sangat kewujudan produk Kitsui Coffee Xslim Shapez yang bantu ramai orang capai berat badan idaman. 

Boleh dapatkan Kitsui Coffee Xslim Shapez dan produk Kitsui yang lain di farmasi terpilih berdekatan anda ataupun boleh beli di laman website rasmi Kitsui. 



Testimoni Pengguna

Testimoni Kitsui Coffee Xslim Shapez


Testimoni Kitsui Coffee Xslim Shapez 2


Testimoni Kitsui Coffee Xslim Shapez 3




















Catat Ulasan

0Ulasan

Kata-kata yang lemah dan beradab dapat melembutkan hati dan manusia yang keras.

Terima kasih sudi comment.

Catat Ulasan (0)