Ayuh Meriahkan realme 828 Fans Festival

Rodiah Amir
0

Khas kepada peminat dan penyokong realme, meh aku nak kongsikan tentang realme 828 Fans Festival yang julung kalinya diadakan di Malaysia. 

Serius happening giler Fans Festival yang bakal berlangsung di realme Design Studio di Kg Sungai Penchala, Damansara.  

Aku teruja nak suruh korang pergi dan rasakan sendiri kemeriahan festival ni sebab aku sendiri dah alaminya semalam. 

Ayuh Meriahkan realme 828 Fans Festival

Paling seronok aku antara pengunjung bertuah yang terima banyak hadiah dari realme dan para penaja. Paling bermakna aku menang realme band yang memang dah lama aku impikan. Terima kasih realme.




Kalau nak tahu korang juga layak untuk menang pelbagai barangan realme termasuk lah goodies bag istimewa, baucar tunai, baucar rebat, kupon makanan percuma, kupon ais krim, dan banyak lagi. 

Untuk festival kali ini realme bekerjasama dengan jenama yang popular di kalangan belia Malaysia seperti Laneige, Sunway Lagoon, Lazada, Shopee, Nene Chicken, Nerdunit, Eggette Lab, BaWangChaJi dan Dissy.




Sila tandakan kalendar masing-masing sebab festival akan berlangsung pada 28, 29 Ogos mulai jam 11.30 pagi sehingga 10.00 malam dan 30 Ogos dari 11.30 pagi hingga 12.00 pagi sempena Hari Merdeka.

Dare To Be Fun?

Ha amacam? Selain daripada aktiviti menarik, festival ini bakal dimeriahkan oleh barisan artis Malaysia seperti Bungaisme, Sophia Liana, Noki ft Loca B, Yonnyboi, IamNeeta, SOG (Sekumpulan Orang Gila), Sufian Suhaimi, Floor88, Insomniacks dan Zynakal.





Jualan Khas Produk realme

Sempena 828 Fans Festival, realme juga akan beri diskaun eksklusif sehingga 33% di Lazada untuk realme 6, realme Buds Air, realme X2 Pro, realme C11, realme 5i, realme 6 Pro, realme X3 SuperZoom, realme Buds 2, realme Band, realme Watch, dan realme Powerbank 2 pada 28 Ogos.

Bagi pembeli di Shopee pula, boleh nikmati tawaran sehingga 24% untuk realme 6i, realme Buds 2, realme Band, realme Watch, realme Buds Air, realme Buds Air Neo, realme Buds Q, realme Powerbank 2, realme Buds Wireless dan Realbank Powerbank 30W pada 28 Ogos.




Tahniah juga diucapkan kepada realme Malaysia di atas pelancaran telefon realme C12 Tri-Kamera dan bateri 6000mAh dan realme Buds Classic. realme C12 mempunyai jangka hayat bateri yang lebih lama untuk penggunaan harian manakala realme Buds Classic juga diperkenalkan untuk menawarkan pengguna Long Live Music Bundle. Dah boleh beli secara online dan bakal berada di pasaran mulai 30 Ogos 2020. 



Catat Ulasan

0Ulasan

Kata-kata yang lemah dan beradab dapat melembutkan hati dan manusia yang keras.

Terima kasih sudi comment.

Catat Ulasan (0)