Rawat Kulit Muka Berparut Dan Berjerawat Dengan Crystal Skin

Rodiah Amir
0
Masalah kulit muka berparut dan berjerawat adalah antara masalah utama yang sering di alami baik lelaki mahupun wanita. 

Selain daripada faktor cuaca, banyak lagi faktor lain yang menyumbang kepada masalah kulit muka seperti faktor pemakanan, rutin tidur, senaman serta banyak lagi. 

Aku tak terkecuali pernah mengalami masalah kulit muka yang agak teruk selepas melahirkan anak. Maklumlah bila badan terlalu penat, sibuk dengan kerja harian dan tanggungjawab sebagai isteri dan ibu sehinggakan kesihatan diri sendiri terabai.  


Rawat Kulit Muka Berparut Dan Berjerawat Dengan Crystal Skin

Muka aku yang dulunya sukar sangat jerawat nak singgah tapi akhirnya tumbuh macam cendawan. Lepas tu jari aku gatal nak garu dan kupas kulit kering di muka. Akibatnya, muka jadi comot dan kusam. 

Sesungguhnya bila muka kusam dan berparut pasti menjadi tarikan orang untuk melihat. Masa tu perasaan malu tu tak usah la nak cakap, sampaikan aku tak akan keluar jumpa orang jika tak pakai make up. 


Rawat kulit muka kusam dan berparut


Kisah Di Sebalik Kewujudan Crystal Skin

Bila aku baca kisah pengasas Cyrstal Skin, En Airiey Sayuti dari Rish Beauty Cosmetic, aku boleh kaitkan dengan pengalaman diri sendiri. En Airiey Sayuti nekad untuk menyebarkan manfaat Crystal Skin kepada orang ramai selepas dia berpuas hati produk itu ternyata berkesan dan selamat. 

Semasa zaman remaja, beliau kerap merasa rendah diri dan seorang yang pemalu. Sering menjadi bahan usikan kawan-kawan kerana badannya yang berisi dan kulit muka berjerawat serta mempunyai kulit yang agak gelap.

Melangkah masuk ke alam pekerjaan, beliau mula serius dalam menjaga penampilan diri dan kesihatan. Beliau mula mengamalkan gaya hidup sihat, bersenam, makan makanan seimbang serta mengawal perkara yang menjadi punca stress. 


Rawat kulit muka kusam dan berparut


En Airiey juga tidak lokek untuk berbelanja demi mendapatkan kulit yang sihat. Bermacam-macam produk dan juga suplemen kesihatan telah dicuba, termasuklah mendapatkan khidmat dari klinik estatik di Ibu Negara. 

Malangnya, beliau berdepan dengan situasi yang kurang menyenangkan dan mengakibatkan kecederaan di kulit muka seperti kemerahan yang teruk, kulit berkuping, mengelupas dan akhirnya menjadi parut.

Pelbagai cara dan usaha telah beliau lakukan tetapi masih belum mendapat keputusan yang diidamkan. Berbekalkan pengalaman dan pengetahuan yang ada, beliau menghasilkan Crystal Skin untuk membantu mereka di luar sana yang senasib dengannya. 


Crystal Skin Kaya Dengan Bahan Semulajadi

Crystal Skin merupakan suplemen yang diperbuat dari bahan semulajadi penuh berkhasiat menjadikan anda lebih menawan. Ianya terbukti dapat mencantikkan dan merawat kulit anda dari luar dan dalam agar anda lebih sihat, dan tampil berkeyakinan.  

Antara ramuan utama yang digunakan ialah: 

  • Tomato Kristal -Anti-oksidan terkuat, mengurangkan jeragat & melindungi kulit dari kerosakan sinar matahari
  • Habbatus Sauda - Anti-radang, mengurangkan jerawat & membunuh kuman
  • Vitamin C -  Melindungi sel & menjaga kulit agar sihat
  • Collagen - Menambah keanjalan kulit & mencegah kedutan
  • Ekstrak Biji Anggur -  Anti-oksidan, membunuh kuman & membantu penyembuhan luka
  • Jus Blackcurrant -  Anti-oksidan & menguatkan system pertahanan badan


Rawat kulit muka kusam dan berparut


Produk Crystal Skin mempunyai mempunyai akreditasi GMP (Good Manufacturing Practice), HACCP (Hazard Analysis Critical Control Point) dan ISO 22000. Kesemua bahan Crystal Skin adalah dari gred AAA dan kilang juga berstatus halal. 

Lebih membanggakan ianya merupakan produk tempatan Bumiputera Muslim. Produk ini dijamin selamat dan tiada kesan sampingan kerana kandungannya adalah bahan semulajadi dan telah diuji secara klinikal.  

Bahan-bahan yang digunakan terkenal kerana khasiatnya dan dikawal selia di bawah gred makanan oleh Bahagian Keselamatan Dan Kualiti Makanan di bawah Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).


Kebaikkan Crystal Skin 

  • Merawat masalah kulit
  • Mengurangkan jerawat
  • Mengurangkan parut
  • Mengecilkan pori
  • Memutihkan kulit
  • Mengurangkan muka berminyak
  • Kulit kurang kusam dan glowing
  • Menambah kelembapan kulit


Rawat kulit muka kusam dan berparut


Rawat kulit muka kusam dan berparut


Cara Pengambilan Crystal Skin

Minum 1 sachet Crystal Skin yang dicampur dengan 150ml air sebelum sarapan. Kena ikut saranan di bawah untuk mendapatkan keputusan yang terbaik apabila mengambil Crystal Skin:


1) Elakkan minuman yang berkafein, beralkokol dan berkarbonat. 

2) Minum 2 sehingga 3 liter air putih setiap hari untuk mempercepatkan proses keberkesanan Crystal Skin.

3) Amalkan gaya hidup sihat seperti tidak merokok, menjaga pemakanan, mengurangkan makanan berminyak serta bersenam dengan kerap.


Sebarang pertanyaan lanjut, anda boleh hubungi talian di bawah ataupun mengikuti perkembangan Crystal Skin di laman sosial dibawah: Tel : +60-11-62000032    

Catat Ulasan

0Ulasan

Kata-kata yang lemah dan beradab dapat melembutkan hati dan manusia yang keras.

Terima kasih sudi comment.

Catat Ulasan (0)