Beli Soap Pump Dispenser & Sponge Caddy Murah Beli Di Shopee

Rodiah Amir
1
Orang lain dah berkurun beli, aku baru terjebak beli soap pump dispenser ni, beli dekat Shopee. Kisahnya sebelum ni soap pump ni viral dekat Twitter masa awal-awal PKP dulu. 

Yelah kan bila semua terkurung tak boleh keluar jadi masa banyak habis scroll media sosial. Akibat terpengaruh dengan kawan-kawan yang promote soap pump ni akhirnya aku pun beli juga.

Untuk yang tak familiar, soap pump ni adalah bekas letak sabun pencuci pinggan mangkuk. Oleh sebab banyak kelebihan dia yang aku suka sebab tu aku beli.

Soap Pump Dispenser & Sponge Caddy Murah Beli Di Shopee

Setakat hari ini, aku belum jumpa lagi soap pump ni dijual di kedai-kedai. Aku tak banyak berjalan kot tu tak jumpa. Macam biasa, barang-barang pelik dan serbaguna ni aku akan beli dekat Shopee. 

Selain harga yang murah, barang-barang yang aku beli setakat ini kualiti dia boleh tahan.



Review Soap Pump & Sponge Caddy

Sepanjang tempoh aku guna soap pump ni aku sangat berpuas hati dan belum timbul rasa menyesal beli. Dari segi kebersihan memang aku puas hati sangat. 

Sebelum ni aku letak sabun pencuci pinggan mangkuk dalam bekas besar. Setiap kali nak tonyoh pinggan aku akan celup span dan cuci pinggan. Jadi air sabun kotor bercampur dengan air sabun dalam bekas yang banyak tu.




Berbeza apabila aku menggunakan soap pump ni, aku kena tekan bekas dia baru sabun akan keluar. Korang tengok la video Youtube aku ni. 

Selain ianya mengasingkan sabun kotor dan sabun belum guna, aku suka sebab tak berlaku pembaziran. Tidak lah terlajak guna sabun. Jadi sepanjang proses mencuci pinggan mangkuk lebih teratur, bersih dan menjimatkan.

Harga Soap Pump & Sponge Caddy

Aku tak pasti kalau korang yang dah beli dapat harga lagi murah dari aku atau tidak, tapi yang pastinya aku beli pada harga RM8.99 selepas diskaun. 

Harga asal ialah RM28.00. Aku beli secara online di Shopee masa tu tengah ada Sale.




Bagi aku harga tu masih dikategorikan berbaloi beli sebab dia beri sekali span penggosok. Kalau korang dapat harga lagi murah marilah kongsi nama kedai di ruangan komen okeh. Korang boleh beli soap pump ni di sini.

Aku ada terbaca status kawan di Facebook dia beli soap pump ni di Shopee tapi malangnya ianya tidak berfungsi dengan baik. Rezeki aku dapat soap pump boleh guna. 

Jadi sedikit pesanan untuk korang yang nak beli secara online, sebelum buat keputusan sila lah baca ulasan dan rating kedai. Ulasan dari pembeli terdahulu beserta gambar amatlah membantu.

Kesimpulannya aku suka guna Soap Pump & Sponge Caddy bila mencuci pinggan mangkuk dan menjimatkan sabun. 

Oleh sebab dia keluar dalam kuantiti yang sikit jadi memang lambat la sabun nak habis. Sekian review dari mama yang menjadi ketua tukang cuci di rumah sendiri. Ahaks.


Catat Ulasan

1Ulasan

Kata-kata yang lemah dan beradab dapat melembutkan hati dan manusia yang keras.

Terima kasih sudi comment.

Catat Ulasan