Carrie Junior Produk Penjagaan Diri Organik Untuk Bayi

Rodiah Amir
0
Sebut sahaja Carrie Junior mesti semua terbayang maskod gajah merah jambu yang seronok mandi bersama anak-anak. 

Kalau dekat rumah anak-anak pasti teruja walau hanya tengok iklan di kaca televisyen. 

Lagu dia yang catchy dan Carrie Junior berjaya menerapkan amalan menjaga kebersihan dan waktu mandi adalah waktu yang menyeronokkan.

Menjadi seorang ibu bukanlah satu tugas yang mudah dan semestinya aku akan sentiasa memberikan yang terbaik untuk anak-anak. 

Carrie Junior Produk Penjagaan Diri Organik Untuk Bayi

Produk Carrie Junior menjadi pilihan aku sejak dari anak pertama lagi. Bukan setakat anak-anak, aku sendiri sangat suka bau mandian Carrie Junior. Ketagih sudahnya.




Carrie Junior telah pun berada di pasaran sejak lebih 20 tahun dan menjadi jenama penjagaan diri khas untuk bayi dan kanak-kanak yang terkemuka di Malaysia. 

Pendek kata, Carrie Junior amat sinonim dengan ibu bapa yang mahukan produk penjagaan diri yang selamat dan berkualiti.  


Baby Carrie Produk Penjagaan Bayi Organik

Sesuai sangat dengan tagline “Dipercayai Ibu Bapa, Digemari Kanak-Kanak”, Carrie Junior sentiasa berusaha untuk menghasilkan produk berkualiti yang menggalakkan amalan kebersihan melalui keseronokan semasa bermandi.

Terkini Baby Carrie Junior memperkenalkan siri terbaru mereka yang diformulasi daripada bahan-bahan 100% organik dan sangat sesuai untuk bayi yang baru lahir. Antara bahan-bahan organik yang digunakan adalah seperti Organic Oat & Organic Almonds milk dan Milk of Almonds &a Wheat Germ Oil. 

Di mana formulasi terbaru ini bagus untuk kulit bayi dan kanak-kanak, dapat melembut serta melindungi kulit mereka. 4 produk yang diperkenalkan ialah:  

  • Baby Carrie Head To Toe Gentle Wash
  • Baby Carrie Baby Bath
  • Baby Carrie Baby Oil
  • Baby Carrie Baby Lotion


Baby Carrie Head To Toe Gentle Wash

Kaya dengan Vitamin E yang sangat bagus untuk rambut dan syampu dan mandian yang tidak memedihkan mata serta menjimatkan. Tak perlu risau kerana mandian dan syampu Baby Carrie Head To Toe Gentle Wash sesuai untuk bayi yang baru lahir dan telah diuji secara dermatologi & ophthalmologist selamat. 

Baby Carrie Baby Bath

Baby Carrie Baby Bath sesuai untuk bayi dan kanak-kanak yang berkulit sensitif dan diperbuat daripada Organic Oat Milk & Milk of Almonds. Bebas Paraben, MIT & Bebas Pewarna.



Baby Carrie Baby Oil

Aku suka bau Baby Oil Baby Carrie yang lembut dan sesuai untuk digunakan terutama untuk urutan lembut kepada kulit anak-anak. Diperbuatkan daripada Organic Almond Oil & Wheat Germ Oil menjadikan kulit sentiasa kekal lembap disamping melindungi kulit bayi. 

Baby Carrie Baby Lotion

Suka tekstur losyen yang sangat mudah menyerap ke dalam kulit bila aku pakaikan pada anak-anak dan memberi pelindungan kelembapan sehing 48 jam lamanya. Sesuai juga untuk bayi yang mempunyai kulit sensitif. Bau dia wangi macam bau baby. 




 Kelebihan Carrie Junior


Oleh sebab kulit bayi dan kanak-kanak lebih sensitif berbanding dengan orang dewasa, ibu bapa harus prihatin dalam memilih produk yang sesuai untuk mereka. 

Pengalaman aku sendiri membesarkan anak berkulit sensitif menjadikan aku lebih peka dengan keperluan anak-anak serta produk dengan bahan semulajadi menjadi pilihan utama.

Antara kelebihan yang aku suka tentang produk penjagaan diri Carrie Junior ini ialah:

  • Bau yang lembut dan menyenangkan untuk penggunaan harian.
  • Mandian & syampu mesra kulit semula jadi.
  • Sesuai untuk bayi dan kanak-kanak yang mempunyai kulit sensitif.
  • Mengandungi Organic Oat & Organic Almonds milk dan Organic Almond Oil & Wheat Germ Oil yang sangat bagus untuk kulit bayi.
  • Menggunakan sumber tumbuhan semulajadi dengan 100% bahan organic.
  • Sesuai dan selamat untuk bayi baru lahir.
  • Diuji secara dermatologi.
  • Bebas Paraben, MIT & Bebas Pewarna.
  • Jenama yang diyakini sejak lebih 20 tahun.



Khas untuk ibu bapa di luar sana yang masih bingung mencari produk penjagaan diri untuk bayi dan kanak-kanak, apa kata kau orang cuba sendiri produk rangkaian dari Carrie Junior ni. Semestinya produk dari bahan-bahan semulajadi dan selamat menjadi pilihan aku.

Boleh dapatkan dari pasaraya dan juga beli secara online. Untuk maklumat lanjut boleh rujuk dari laman sosial Carrie Malaysia



Catat Ulasan

0Ulasan

Kata-kata yang lemah dan beradab dapat melembutkan hati dan manusia yang keras.

Terima kasih sudi comment.

Catat Ulasan (0)