Beg Sekolah Troli SWAN Technolite, Reka Bentuk Ergonomik Bantu Postur Badan Tegak

Apabila memilih beg sekolah untuk anak-anak, perkara pertama yang aku akan tengok adalah kualiti beg dan juga keselesaan anak-anak untuk guna ke sekolah.

Memandangkan Ikhwan tahun depan dia dah masuk darjah 6, beg dia sekarang memang berat dengan buku dan bahan-bahan pembelajaran lain.

Jadi semestinya kena utamakan beg yang boleh beri keselesaan bila galas beg sekolah. Kelas pula di tingkat 2. Kena mendaki tangga setiap hari.


Beg-Sekolah-Troli-Swan-Technolite


Kalau ikutkan tahun depan, kelas murid Tahun 6 akan diberi di tingkat atas sekali iaitu tingkat 3. Tabahlah wahai anak. Jadi kita praktis bawa beg beroda untuk mudahkan urusan ya.

Itu antara sebab utama aku pilih Beg Sekolah Troli SWAN Technolite untuk dia. Ada roda supaya dia mudah nak tarik berbanding galas di bahu.

Aku dah cuba dah roda dia lancar meluncur laju. Setakat nak tarik tolak ke depan kebelakang dan menaiki tangga memang mudah.  

Jangan risau dan tak jadi masalah kalau tiba-tiba dia tak mahu guna fungsi roda tu sebab beg sekolah troli SWAN Technolite mempunyai fungsi troli boleh tanggal.


Beg-Sekolah-roda



Beg Sekolah Troli SWAN Technolite, Reka Bentuk Ergonomik Bantu Postur Badan Tegak

Uniknya rekaan Beg Sekolah Troli SWAN Technolite mempunyai Reka Bentuk Ergonomik yang berfungsi memastikan postur badan berada dalam keadaan tegak.

Tidaklah anak rasa terbeban dan lebih santai serta selesa nak bawa beg.

Selain tu tali bahu beg yag berbentuk U menjadikan pengagihan berat lebih ringan pada tulang belakang.

Pelapik belakang dia pula 3D. Kusyen dia tebal dan empuk. Material digunakan memang berkualiti dan mempunyai pengudaraan sejuk.

Pelapik belakang tu penting sebab dia akan menyokong tulang belakang supaya lurus. Suka juga bahagian dalam beg tu luas dan banyak ruang dia nak susun buku dan alat tulis.


Unboxing-Beg-Sekolah-Troli-Swan-Technolite


Bahagian sisi beg boleh la letak botol air. Poket dengan zip pun ada. Puas hati la boleh sumbat banyak buku.

Jenama SWAN memang terkenal dengan beg yang menggunakan material dan jahitan yang kemas berkualiti tinggi.


Review-Beg-Sekolah-Troli-Swan-Technolite


Untuk adik dia yang sekolah Pra, aku belikan Beg Sekolah SWAN Easy Pac with Personalisation. Siap boleh personalise nama dekat beg supaya tak hilang. 

Kalau korang berkenan dengan beg sekolah troli SWAN Technolite ni korang boleh dapatkan di Shopee –Kedai Rasmi SWAN

Ada dua warna. Macam Ikhwan ni dia pilih beg troli Swan Technolite warna Grey. Aku pun berkenan. Lagi satu warna Dark Pink sesuai untuk perempuan yang suka warna lembut.

Secara keseluruhan, aku sebagai ibu bapa puas hati dengan beg sekolah troli Swan Technolite. Baik dari segi kualiti, ruang dalam beg, fungsi roda dan juga teknologi Ergonomik yang sokong tulang belakang.

Untuk sebarang keterangan lanjut boleh ikuti akaun media sosial SWAN di Facebook dan juga Instagram.

1 Ulasan

Kata-kata yang lemah dan beradab dapat melembutkan hati dan manusia yang keras.

Terima kasih sudi comment.

Catat Ulasan

Kata-kata yang lemah dan beradab dapat melembutkan hati dan manusia yang keras.

Terima kasih sudi comment.

Terbaru Lebih lama