Kedai Repair Laptop Bumiputera Murah Di KL

Rodiah Amir
13
Kepentingan laptop dalam kehidupan dan membantu kerja seharian memang tak boleh disangkal lagi. 

Untuk student dan juga blogger macam Diah, laptop boleh di ibaratkan sebagai nyawa dan antara gajet penting WAJIB ada dekat rumah. 

Diah lebih puas hati dan selesa menggunakan laptop berbanding guna handphone. Lebih luas lebih senang kalau nak menaip. 


Kedai Repair Laptop Bumiputera Murah Di KL

Jadi, dalam entri kali ni Diah nak kongsikan dengan korang tentang Kedai Repair Laptop Murah Di KL supaya senang jadi rujukan di masa hadapan jika laptop korang perlu di repair. 

Ramai yang guna laptop tapi berapa ramai yang pandai jaga? Kalau rosak selalunya korang hantar baiki dekat mana? Kalau masih mencari tempat nak repair laptop boleh baca entri ni sampai habis. 

Laptop Diah yang pertama dihadiahkan oleh arwah abah. Sayang sangat dan masih simpan laptop tu sebab ada sentimental value. 

Memang jaga sebaik mungkin sebab faham bukan murah nak beli laptop masa dulu. Dalam duk berjaga-jaga pun, laptop pernah ada masalah disebabkan jangkitan virus. 

Normal la kan tapi sebab tak ada kepakaran bab laptop ni memang cuak la bila laptop rosak.  Satu perkara Diah nak ingatkan, kalau nak cari kedai repair laptop murah di KL cari lah kedai repair laptop yang dipercayai dan berpengalaman. 

Untuk mereka yang tinggal di sekitar Lembah Klang @ KL, mesti tercari-cari kedai laptop murah di KL kan? 

Wujud lagi ke kedai repair laptop murah di KL ni? Jawapannya, mestilah ada. Kalau nak tahu, FR Laptop dikenali sebagai salah satu kedai repair laptop murah di KL ni tau. 

FR Laptop merupakan PAKAR SERVIS LAPTOP dan merupakan sebuah syarikat Bumiputera yang menjalankan perniagaan berasaskan perkhidmatan dalam bidang IT. 




FR Laptop Kedai Repair Laptop Murah Di KL

Diah kalau dalam mencari Kedai Repair Laptop Murah Di KL memang agak memilih sedikit. 

Selalu terbayang data-data yang ada di dalam laptop akan disalahguna, tak pun laptop jadi semakin teruk disebabkan kecuaian kedai. 

Punyalah teruk pemikiran sampai ke situ kan? Apa yang best tentang FR Laptop, ianya merupakan Kedai Repair Laptop Murah Di KL yang menawarkan pelbagai perkhidmatan pembaikan komputer yang berkualiti bukan sahaja laptop malah desktop, Mac & Windows. 

Sebut je masalah-masalah yang selalu jadi macam skrin pecah, jangkitan virus, computer laggy, nak naik taraf dan nak back up data semuanya FR Laptop boleh selesaikan. 

Selain menjadi pilihan kerana Kedai Repair Laptop Murah Di KL, FR Laptop juga menjadi pilihan pelanggan adalah kerana mereka memudahkan pelanggan dengan menyediakan perkhidmatan runner. 

Memang bagus sangat sebab dengan kekangan masa dan nak kena hadap jem elok lah suruh runner datang pick up dan juga delivery laptop bila semuanya selesai. 

Untung sangat orang sekitar lembah Klang boleh guna kemudahan yang ada ni.




Servis Kedai Repair Laptop - FR Laptop 

Selain daripada membaiki laptop dan komputer, FR Laptop juga menyediakan perkhidmatan yang pelbagai seperti yang Diah terangkan di bawah. 

Pendek kata tak perlu lagi bersusah payah sebab semuanya ada dalam satu kedai. Mana nak cari Kedai Repair Laptop Murah Di KL yang sediakan semua di bawah satu bumbung. 


1. Penetapan Software

FR Laptop menawarkan perkhidmatan penetapan sistem pengendalian, pembaharuan lesen bagi software multimedia dan lain-lain. Serahkan sahaja pada FR Laptop Kedai Repair Laptop Murah Di KL buat kerja mereka.  


2. Upgrade / Service 

Kalau rasa laptop anda dah outdated, FR Laptop boleh lakukan penambahbaikan terhadap komputer anda. 

Selalu orang merungut laptop processing slow la, berat la macam-macam kan? Ha anda boleh tambah / upgrade RAM / SSD / HDD dekat sini. 


3. Hardware / Parts

Nak tukar hardware atau parts untuk komputer anda boleh datang dan cari dekat FR Laptop. Dijamin sebagai Kedai Repair Laptop Murah Di KL anda akan berpuas hati dengan layanan mereka. 

Oleh sebab harga yang dikenakan berpatutan dan kepelbagaian servis yang ditawarkan memang layaklah FR laptop ni dikenali sebagai Kedai Repair Laptop Murah Di KL

Pekerja-pekerja dekat FR Laptop juga adalah terdiri daripada mereka yang terlatih dan mesra pelanggan. 

Mudah la kalau nak berurusan. Kalau perasan sekarang kebanyakan pekerja-pekerja dekat Mall upah pekerja asing tau, sebab tu jadi kurang selesa dan kurang percaya nak hantar baiki laptop. 



Testimoni Pelanggan FR Laptop Kedai Repair Laptop Murah Di KL

Kalau anda masih lagi ragu-ragu dengan kualiti kerja FR Laptop ni apa kata anda baca testimoni pelanggan yang pernah menggunakan servis mereka. 

99% pelanggan berpuas hati dengan kualiti servis mereka dan FR Laptop Kedai Repair Laptop Murah Di KL telah menerima lebih 2000 review 5 Bintang. 

Bukan tu sahaja, mereka juga berani memberikan tempoh jaminan yang lama untuk servis yang diberikan dan 100% money back guarantee. 

FR Laptop Kedai Repair Laptop Murah Di KL memberi jaminan bertanggungjawab ke atas spare part laptop yang dijual dan bertanggungjawab sepenuhnya jika ada pekerja mereka yang melakukan kesalahan. Memang terbaik la. 




Tumpang bangga bila tengok kejayaan FR Laptop yang dibangunkan sendiri oleh orang Melayu dan terkenal sebagai Kedai Repair Laptop Murah Di KL

Bukan mudah nak dapat pengiktirafan macam ni sebab persaingan dekat bandar besar ni memang banyak. 

Harga berpatutan, servis lengkap untuk hardware, software, penambahbaikan dan banyak lagi la. Siap ada pick up dan delivery servis lagi. 

Memang servis tahap 5 bintang. Boleh hubungi atau walk in ke kedai mereka seperti alamat di bawah. 

Telefon / WhatsApp: +60172882349 | Link WhatsApp
Facebook: @FRLaptopService

Alamat:
508 Jalan Kanan 1 Kampung Pandan 55100 KL
Waktu Operasi: 9.00 Pagi – 9.00 Malam (kecuali Cuti Am)
Waze / Google Map: FR Laptop Service

Catat Ulasan

13Ulasan

Kata-kata yang lemah dan beradab dapat melembutkan hati dan manusia yang keras.

Terima kasih sudi comment.

  1. Dulu zaman study mmg asyik nak kena pikir bila laptop rosak nak hantar kedai mana. Takut kena tipu ke, mahal ke. Huhu..Skrg apa-apa harapkan husband je lol

    BalasPadam
  2. Ohh kat kg Pandan ek. Tu la laptop saya pun mcm dah hang2. Tengok storage masih ok. Memang tak pandaila bab IT ni. Pandai pakai je. Hmmm.

    BalasPadam
  3. Ah I see. Kebetulan laptop ni makin lama makin lag jugak. Takut ttba dia mati. I'll save this as bookmark sesiap. Rasa-rasanya ni safe tak kalau hantar laptop? Takut rahsia bocor. Hahaha.

    BalasPadam
  4. Bukan senang nak cari yang murah-murah di KL. Elok sangatlah ada kedai repair laptop murah kat KL macam ni. Lagi-lagi student, mesti nak cari kedai yang murah. Syok la ada kedai ni

    www.maisarahsidi.com

    BalasPadam
  5. Thanks sharing maklumat nie sebab Macbook Rawlins pun dah 'arwah' sebab takleh hidup. Kalau harga berpatutan dan servis terbaik, maknanya berbaloi la Rawlins pergi hantar Macbook kan.

    BalasPadam
  6. Betul. Kena cari kedai repair laptop yang betul. Kalau tak, makin teruk laptop dan timbul pula masalah baru. Tak nak buka cawangan kat Penang ke?

    BalasPadam
  7. laptop BBL sekarang dah slow sangat. mungkin banyak sangat virus & file yang tak perlu. kena hantar pergi servis sekali supaya aktif laju macam sebelum ni. rasanya kedai ni sejalan nak pergi office je pun

    BalasPadam
  8. it's nice to know about this KEDAI REPAIR LAPTOP BUMIPUTERA MURAH DI KL. with the rising living expenses nowadays, its good to send things for repair instead of buy new one. I will take note of this shop

    BalasPadam
  9. Laptop emi dah lama rosak, pastu tak baiki2 pun. Tak tahu la masih boleh dibaiki ke tidak. Now duk guna laptop ofis je sementara nak beli yg baru.

    BalasPadam
  10. Sis pun hantar laptop sis ke sini kalau ada prob. Memang puashatilah cara diaorg buat, harga pun berbaloi mengikut service yg diaorg bagi.

    BalasPadam
  11. Murah dan servis efisien mesti ramai pelanggan datang balik. Apatah lagi kalau peniaga jujur
    Buat betul2 berdasarkan pada kerosakan yang dialami. Ingat nak rekomen kat kawan2 la

    BalasPadam
  12. wah bagus betul ni! sekarang dah tahu nak ke mana kalau ada masalah dengan laptop atau pc. terima kasih kerana berkongsi! semoga bermanfaat untuk orang lain juga.

    BalasPadam
  13. Terima kasih. Info yang sangat bagus ni. Mmg pening masa laptop dulu buat hal. Nak baiki, kos bukan main tinggi. Baik beli terus yg baru punya. Sekarang tahu mana nak cari sifu utk baiki komputer dah. Mouse mommy pun ada sebiji laptop lama yang selalu hang kat rumah jugak. Nak cuba htr kat kedai ni, harap dapat membaikinya.

    BalasPadam
Catat Ulasan