Hiasan Dinding Kaligrafi Moden & Cantik Incik Kaligrafi

Rodiah Amir
1

Pertama kali tengok hasil seni hiasan dinding kaligrafi yang moden & cantik dari Incikkaligrafi buat aku rasa kagum sangat. 

Aku kenal Incikkaligrafi waktu dia muncul dalam rancangan TV beberapa tahun lepas. Waktu tu pengacara interview Incikkaligrafi kerana bakat dia menghasilkan kaligrafi moden. 

Apa yang membuatkan dia menonjol ialah beliau menghasilkan seni kaligrafi moden alaf baru yang menggunakan konsep gabungan tradisional dan digital dalam membentuk satu hasil seni yang mantap.


Hiasan Dinding Kaligrafi Moden & Cantik Incik Kaligrafi

Bakat beliau dipamerkan melalui hiasan dinding yang terhasil. Memang unik dan lain dari yang lain. Korang tengok sendiri confirm jatuh suka.


Hiasan Dinding Kaligrafi Moden Incikkaligrafi


Hiasan Dinding Kaligrafi Moden Alaf Baru

Seperti aku terangkan dekat atas, Incikkaligrafi memberi suntikan baharu seni kaligrafi apabila beliau menggabungkan unsur tradisional dan digital dalam hasil kerja beliau.

Pelanggan boleh pilih design atau custom made design nama sendiri dan di ukir dalam bentuk kaligrafi kemudian dijadikan hiasan dinding.

Memang cantik sebab pelanggan boleh pilih design yang pelbagai termasuk lah bentuk haiwan kesayangan, kartun kegemaran, potret dan banyak lagi. Pendek kata semua boleh. Bayangkan design yang kita pilih tersergam indah digantung di ruang tamu rumah kita.

Dulu sebelum Covid boleh lah walk in ke mall untuk cari hadiah reunion - Baca sini

Hiasan Dinding Kaligrafi Moden Incikkaligrafi


Hiasan Dinding Kaligrafi Sebagai Hadiah

Biasanya orang yang mencari hadiah untuk dijadikan sebagai kenangan memilih hadiah yang ada nilai sentimental, mampu milik dan paling penting disukai orang ramai.

Bayangkan kalau kita sendiri terima hadiah potret kita dilakar dalam bentuk kaligrafi mesti tersenyum lebar gembira kan?

Tahun lepas surprisekan mak dengan hadiah ni. 

Sepanjang aku follow Incikkaligrafi, ramai pelanggan yang menempah kaligrafi moden untuk dijadikan sebagai hadiah untuk pasangan, hadiah perpisahan, hadiah anniversary dan juga hadiah birthday.


Hiasan Dinding Kaligrafi Moden Incikkaligrafi


Untuk yang masih mencari idea hadiah birthday, anniversary mahupun hadiah perpisahan, memang sesuai sangat hiasan dinding kaligrafi dijadikan cenderahati. Ramai juga pelanggan yang tempah custom made design potret diberikan kepada bos yang bersara. Serius cantik.

Apa yang bestnya, bila kita pilih untuk custom made design bermaksud hanya ada satu sahaja rekaan khas untuk penerima. Kan unik tu.

Nak tengok hasil kerja Incikkaligrafi boleh lah rujuk Instagram atau pun ke Facebook beliau. Confirm rambang mata.

Hiasan Dinding Kaligrafi Moden Incikkaligrafi

Untuk yang berminat mendapatkan hiasan dinding kaligrafi anda boleh membuat tempahan design dan request untuk dibingkaikan dalam frame. Lebih kemas dan menarik. Anda juga boleh request softcopy sahaja.

Kebiasaan Incikkaligrafi buat COD untuk pelanggan yang berdekatan (Shah Alam) tapi jangan risau sebab tempahan anda juga boleh di poskan.

Untuk sebarang pertanyaan boleh PM atau hubungi Incikkaligrafi di:


Whatsapp: 0122346128

Email: incik.kaligrafi@gmail.com

Facebook   |    Instagram

 

Catat Ulasan

1Ulasan

Kata-kata yang lemah dan beradab dapat melembutkan hati dan manusia yang keras.

Terima kasih sudi comment.

Catat Ulasan