CANNIS – Aplikasi Pintar Bersepadu Terbaik Dunia

Rodiah Amir
3

Baru-baru ini NIMPMOS Sdn Bhd telah mengadakan majlis pelancaran dan tandatangani MoU Aplikasi CANNIS bertempat di Pusat Konvensyen dan Pameran Setia City (SACC) Shah Alam.  

Aplikasi CANNIS menggabungkan e-dagang, membeli-belah dalam talian, penyiaran secara langsung dan blockchain. 

CANNIS – Aplikasi Pintar Bersepadu Terbaik Dunia 

CANNIS juga merupakan aplikasi yang meliputi keperluan asas pengguna masa kini seperti makanan, minuman, hiburan, pakaian dan meransang model perniagaan serta memacu gelombang baru APP. 


Aplikasi Pintar bersepadu Terbaik Dunia



Majlis perasmian yang diadakan di Setia Alam turut dihadiri oleh para tetamu utama iaitu pengasas, pengerusi dan kapitalis, Aaron Tsai yang merupakan seorang kapitalis professional (membantu syarikat-syarikat Cina untuk tersenarai di Bursa Saham New York, Nasdaq dan GEM)  

Juga merupakan Presiden Persatuan Blockchain Korea & World Blockchoin South, Pengerusi Persatuan Ekonomi dan Perdagangan Hong Kong, Jason H, Guangdong, Pengerusi Foshan Presidium & Foshan CPPCC Dr Su Zuyao. 

Pengasas bersama pelukis dan perniagaan Indonesia Robbie Fen Geshu, dan Ketua eksekutif CryptoOcean GmbH dan Yuri dan Pani Kumar, pengasas bersama Global Blockchain Foundation India.

Tetamu Utama Majlis Pelancaran dan Tandatangani MoU Aplikasi CANNIS


CANNIS yang merupakan rakan kongsi Google mempunyai hampir 100 jurutera professional dengan keupayaan penyelidikan dan pembangunan yang kuat. 

Ibu pejabat CANNIS terletak di Kuala Lumpur, Malaysia dan mempunyai beberapa lagi cawangan di Taipei, Guangzhou, Hong Kong, Pulau Pinang dan pasukan teknikal mereka berada di Hangzhou. 




Tambahan lagi, Datuk Dr Ching Eu Boon (Datuk Dr Azman Chin) yang merupakan Ketua Pegawai Eksekutif, Kumpulan CANNIS menyatakan 

"CANNIS merupakan platform penyokong peminat dan pengikut pertama di dunia.  Dengan adanya aplikasi CANNIS, pengguna tidak lagi perlu memuat turun pelbagai aplikasi kerana semua keperluan pelanggan dapat dipenuhi oleh CANNIS".

Beliau turut merujuk kepada falsafah perniagaan CANNIS iaitu "anda fikir, kami membinanya”, CANNIS merupakan pembinaan media sosial dengan fungsi aplikasi yang paling menyeluruh, dan mewujudkan persekitaran ekologi yang paling sesuai untuk perusahaan dan peminat serta mengumpulkan pangkalan data pengguna global. 


Sidnag media Majlis Pelancaran dan Tandatangani MoU Aplikasi CANNIS


Umumnya, aplikasi CANNIS menggabungkan tujuh fungsi paling popular peranti mudah alih, termasuk siaran langsung dalam talian, e-dagang langsung, permainan dalam talian, video pendek, social media, belanja diskaun dan pembayaran digital. 

Ia mengumpul lebih daripada sepuluh ribu pengguna dalam masa 24 jam. Sistem pembayaran CANNIS boleh digunakan di 140 buah negara di seluruh dunia terutamanya di Asia Tenggara. 

Jangan tunggu lagi dan muat turun aplikasi CANNIS sekarang. Untuk makluman lanjut berkenaan aplikasi CANNIS anda boleh terus layari;

Website: www.cannis.app
Instagram: www.instagram.com/CannisApp
Facebook: www.facebook.com/CannisApp

Tags

Catat Ulasan

3Ulasan

Kata-kata yang lemah dan beradab dapat melembutkan hati dan manusia yang keras.

Terima kasih sudi comment.

  1. Menarik betul kan tengok apps Cannis ni. event launching dia pon meriah betul haritu hehe ��

    BalasPadam
  2. jalan2 baca blog sini sambil follow blog cute ni hehe

    https://messarah.blogspot.com/2018/08/movie-review-game-night-uninvited-crush.html

    BalasPadam
Catat Ulasan