Best Burger in Kuala Lumpur – Fuel Shack

Rodiah Amir
4

Pencarian makanan sedap diteruskan lagi. Hari cuti yang lepas sempena hari gantung kuali suami ajak makan burger di Fuel Shack cawangan Aeon Big Wangsamaju. 

Sebenarnya nak tunaikan hajat Diah yang dah lama sangat teringin nak makan burger di Fuel Shack. Pertama kali nak cuba dan teruja sebab burger dia nampak sedap. 

Makan dekat Jombali pun best. 

Best Burger in Kuala Lumpur – Fuel Shack 


Untuk selera Diah, Fuel Shack layak dinobatkan antara best burger in Kuala Lumpur. Big Clap! 

Tapi, Fuel Shack Halal ke?

Ramai juga yang bertanya tentang status Halal Fuel Shack ni dan melalui pembacaan Diah, bahan-bahan yang digunakan ada sijil Halal dan dapat pengiktarafan Halal Jakim. 

Korang boleh tengok sendiri sijil Halal ada mereka kongsikan dekat page Facebook Fuel Shack. In sha Allah diyakini halal dan Fuel Shack ni merupakan restoren di bawah Syarikat Shalimar Teahouse Sdn Bhd. 

Fuel Shack Best Burger in Kuala Lumpur

Kalau di ajak sekali lagi makan di Fuel Shack sudah semestinya Diah akan ikut. Dasar kuat makan. korang kena cuba atleast sekali seumur hidup. 

Amboi kuat kempen. Ok put a side la bab joke tu, tapi serius berbaloi kalau makan burger dekat sini. Bagi Diah, daging burger dia memang terbaik. Rupanya mereka menggunakan 100% pure Australian Grown Beef. Fresh, manis dan tak jumpa lemak pun dalam pati dia. 

Menu di Fuel Shack


Ada macam-macam pilihan burger dekat sini, Lamb burger, Chicken Burger, Cheese Burger dan signature burger mereka. Selain tu ada juga Hot Dawgs, pasta, wrap, chicken, fries, dan juga milkshake. Untuk anak-anak kami pesan set Crispy Chicken dan Butter Rice. 


Menu Fuel Shack

 
Hari tu Diah order set Mini Tower yang berharga RM24.50 ala carte dan tambah RM4 untuk dapat set kentang goreng dan air minuman. Mini Tower dapat dua keping daging dan keju. 

Set Mini Tower ni boleh di kongsi dua orang. Diah tak dapat habiskan dan bungkus sambung makan dekat rumah.


Mini Tower Fuel Shack


Selain daripada burger yang sedap, hiasan dalaman restoren Fuel Shack ni simple je. Dengan tema warna merah menyala dan ada hiasan yang simple dan sedap mata memandang. 

Fuel Shack juga mengalu kan pelanggan untuk buat event company, meeting, family function atau pun apa jua celebration lah. Jika ada rezeki, burger seterusnya yang Diah nak cuba semestinya Blue Cheese Burger. Selalu tengok dekat Astro (channel AFC) chef memasak guna Blue Cheese. 

Satu lagi tempat makan burger yang guna real patty ialah di Menate Cuba sendiri ok. 

Fuel Shack Concept Decoration


Dah banyak cawangan Fuel Shack ni di buka. Boleh semak kat mana cawangan terdekat dengan korang dekat website dia supaya senang korang nak serang. 

Website - http://www.fuelshack.com.my/
Facebook - https://www.facebook.com/officialfuelshack/ 

Keseluruhan nya untuk sesiapa yang macam Diah, yang selalu ada ketagihan terhadap fast food terutama nya nak makan burger kena makan burger Fuel Shack. 

Mesti akan terubat segala kerinduan terhadap burger dan tak cari yang lain dah. Yang dah pernah cuba makan dekat Fuel Shack ni, apa burger kesukaan awak? Meh la kongsi. Boleh Diah cuba pula nanti. 

Catat Ulasan

4Ulasan

Kata-kata yang lemah dan beradab dapat melembutkan hati dan manusia yang keras.

Terima kasih sudi comment.

  1. Pernah lalu je.. Tak pernah singgah lagi.. Tengok perkongsian Rodiah ini rasa cam nak singgah jugalah nanti..

    BalasPadam
  2. InshaAllah kalau ke KL nanti boleh singgah sini..

    BalasPadam
  3. Sedap tengok burger.. Eh cik ma kita buka kedai burger ke hahaha saja2 nak melawak

    BalasPadam
  4. lalu nmpk makanan plak dah.. sedapppp

    BalasPadam
Catat Ulasan