Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White Untuk Pencerahan Dan Kesegaran Feminin Keperluan Setiap Wanita

Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White Untuk Pencerahan Dan Kesegaran Feminin Keperluan Setiap Wanita | Assalamualaikum. Kali ni Diah nak berkongsi tentang satu produk penjagaan feminin wanita yang tidak asing lagi, tak lain tak bukan rangkaian pembersih kewanitaan Sumber Ayu. Diah berpeluang mencuba pembersih kewanitaan Sumber Ayu Kayu Rapet dan Manjakani iaitu Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White. 

Untuk pengetahuan semua, sebelum ni Sumber Ayu telah pun memperkenalkan Pembersih Kewanitaan Sumber Ayu Daun Sireh dan juga Sumber Ayu Lulur Mandi dan peka dengan masalah utama wanita terutama masalah kulit gelap di sekitar kawasan intim, Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White diperkenalkan yang dipercayai bukan sahaja dapat mencerahkan kulit di kawasan intim malah memberi kesegaran seterusnya membuatkan wanita tampil yakin.

Masalah bau dan kulit gelap di bahagian intim menyebabkan wanita menjadi kurang yakin dengan diri sendiri terutama untuk mereka yang sudah berkahwin. Awak tidak perlu berasa malu apabila menghadapi masalah di bahagian intim. Sudah pastinya awak tidak berseorangan, kerana terdapat ramai dikalangan wanita diseluruh dunia yang mempunyai kegelapan warna kulit di bahagian intim. 

Sumber Ayu Product
Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White 
Pelbagai faktor yang menyumbang kepada perubahan warna yang boleh menyebabkan kegelapan di bahagian intim seperti faktor usia, ketidakseimbangan hormon, penambahan berat badan, pemakaian baju yang ketat dan kebiasaan amalan bercukur. Kini, dengan adanya Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White, ia bukan sahaja mencerahkan kulit di kawasan intim tetapi ia juga dapat melonjakkan tahap keyakinan diri awak semua. 

Produk Sumber Ayu diformulasi khusus dengan bahan-bahan semulajadi yang sesuai untuk kawasan kewanitaan dan kulit pengguna. Ia membantu merawat, melindungi dan mencerahkan kulit terutama di kawasan intim wanita. 

Ianya telah diuji oleh pakar kulit dan ia nya selamat digunakan pada bila-bila masa bagi pembersih kewanitaan dan lulur mandi boleh digunakan sebagai sebagai sabun mandian. Dengan nilai pH 3.5, ia membuat kawasan intim wanita terlindung dari infeksi dan bau yang tidak menyenangkan. 

Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White khas untuk wanita
Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White  Khusus untuk Wanita
Kandungan Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White

Tiga kandungan utama ekstrak pemutih semulajadi yang terdapat di dalam Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White membantu meringankan dan mencerahkan tona warna kulit. Ekstrak tersebut adalah licorice, bengkoang dan susu

Sejak berabad yang lalu, licorice sudah digunakan bukan sahaja oleh masyarakat Asia malah digunakan oleh masyarakat Yunani dan Mesir kerana keberkesanannya untuk mendapatkan tona kulit yang cerah. 

Manakala bengkoang mengandungi vitamin B1 dan C dimana ia dapat membantu memperlahankan proses penuaan dan memberikan kulit yang lebih sihat dan cerah bersinar. Susu pula bermanfaat untuk mengurangkan perubahan warna, memperbaiki tona kulit yang tidak sekata dan sekaligus mencerahkan kulit.  

Kayu rapet dan ekstrak manjakani adalah merupakan ramuan tradisional yang terdapat di dalam Sumber Ayu 3X Whitening Pearly dan digandakan kuantitinya memberikan faedah yang lebih kepada wanita. Kayu Rapet dan ekstrak manjakani merupakan bahan semulajadi yang dapat membantu mengetatkan kawasan feminin dan ini dapat memberikan keyakinan yang tinggi kepada wanita moden serta memberikan perkahwinan yang lebih mesra.


Tahap Kesimbangan pH 3.5 Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White

Amat penting untuk memilih pembersih feminin yang mempunyai tahap keseimbangan kandungan pH yang tepat kerana ianya dapat menyumbang kepada keselesaan wanita. Kandungan pH yang dicadangkan adalah dari 3.5 sehingga 4.5 pH. Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White mengandungi tahap pH 3.5 yang berada dalam linkungan pH normal feminin, bagi memastikan kawasan feminin berada dalam keadaan yang selesa. Ia mengandungi bahan antiseptik semulajadi bagi mengelakkan bakteria jahat, bau yang kurang menyenangkan dan kegatalan.

Sumber Ayu 3X Whitening Pearly Halal lagi Suci 

Bagi pengguna yang beragama Islam tidak perlu risau dan ianya selamat apabila menggunakan Sumber Ayu 3X Whitening Pearly kerana ianya telah mendapat pengiktirafan Sijil Halal. Tambahan pula, Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White adalah bebas alergen dengan wangian yang sederhana. Selain itu, ia juga memberikan keselesaan bagi pengguna yang berkulit sensitif dan memberikan kesegaran sepanjang hari.

Sumber Ayu Triple Whitening
Sumber Ayu Triple Whitening 
Harga Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White

Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White kini dengan pembungkusan klasik yang diilhamkan mengikut bentuk badan wanita dan terdapat penambahbaikan dengan tekstur yang lebih lembut dan pekat. Produk ini boleh didapati dengan harga mampu milik dan didatangkan dengan 2 saiz berbeza iaitu 90ML dengan harga RM9.20 dan 200ML dengan harga RM15.50. Rangkaian Produk Sumber Ayu ini boleh didapati di pasaraya besar, pasar raya dan juga farmasi.

Review Diah tentang Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White 

Diah boleh dikategorikan sebagai wanita yang mempunyai kulit agak sensitif tapi tidaklah sampai ke tahap kronik. Sebelum ni Diah pernah mencuba pembersih feminin yang ada di pasaran dan bila di gunakan terasa gatal walaupun dah di cuci bersih. Jadi sedikit serik nak mencuba yang lain. Tapi selepas menggunakan Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White yang prihatin dengan keperluan kulit wanita sensitif memang Diah berpuas hati. Terasa segar sepanjang hari dan memang bebas bau yang kurang menyenangkan. Dah tak rasa gatal lagi. Kalau awak nak cuba boleh beli botol yang kecil dahulu, dan kalau ada simtom yang merbahaya cepat-cepat jumpa jumpa doktor ya. 

Penutup 

Dengan ramuan-ramuan yang terpilih dibentuk menjadi 1, Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White dapat membantu mengurangkan kegelapan kulit dengan cara mengurangkan pembentukan melamin dan seterusnya dapat membantu pertumbuhan semula kulit. Ianya juga dapat mengetatkan kawasan feminin dan mengawal kandungan pH disekitarnya. Sumber Ayu rangkaian produk penjagaan diri yang berkualiti tinggi dengan bangganya dibawakan kepada anda oleh WIPRO UNZA.  Jom dapatkannya. 

LATAR BELAKANG WIPRO UNZA

Sejak tahun 1980 WIPRO UNZA telah berjaya membina portfolio yang luas sebagai jenama penjagaan diri dan produk isi rumah di pasaran Asia. Mempunyai ibu pejabat di Singapura, WIPRO UNZA telah mengeluar dan memasarkan jenama ke seluruh 50 wilayah di dalam Asia Tenggara, China dan kawasan lain.

Antara jenama terkemuka daripada 24 jenama keluaran WIPRO UNZA adalah ENCHANTEUR, SAFI EVERSOFT, DASHING, CARRIE, ROMANO dan AIKEN

Kebanyakan produk WIPRO UNZA kini berdiri teguh setanding jenama hebat yang lain sebagai peneraju pasaran disebabkan jenama yang terhasil direka khusus dan diciptakan untuk pengguna Asia

5 comments:

  1. pernah sekali pakai. bukan sekali, sebotol. mase tu yang jenis pencerahan ni tak keluar lagi. paling suka bila dia 'segarkan' bahagian tett tu. Rasa nyaman. orang perempuan tahu la kot bila tett tu rasa gatal, pakai spender bau kepam. adoii. so, should continue with these.

    ReplyDelete
  2. Mcm nak try je produk ni. Nmpk menarik

    ReplyDelete
  3. best pakai dia.. hihihi boleh jadi koleksi lepas ni...

    ReplyDelete
  4. memang terasa lebih bersih dengan sumber ayu ni..

    ReplyDelete
  5. Wow bestnya tgk ingredients dia

    ReplyDelete

Kata-kata yang lemah dan beradab dapat melembutkan hati dan manusia yang keras.

Terima kasih sudi comment.