Gel Mandian Wangian ENCHANTEUR Paris

Rodiah Amir
4

Gel Mandian Wangian ENCHANTEUR Paris 

Teruja sungguh Diah bila dapat mencuba gel mandian wangian ENCHANTEUR Paris yang baharu ni. Produk ENCHANTEUR memang dah lama berada dipasaran dan menjadi pilihan ramai sebab bau wangi yang disukai ramai. 

Waktu zaman persekolahan dulu, kawan sekelas siap letak bedak serbuk ENCHANTEUR dalam surat untuk cinta untuk kekasih dia. Ala cinta monyet. Macam tak pernah buat kan? Hahahhaha. 

Kita semua tahu yang wangian berupaya menghidupkan suasana dan menenangkan jiwa. Menikmati belaian lembut sewaktu mandi bagi menghilangkan tekanan dan kesibukan sepanjang hari, merupakan rutin harian yang wajib diamalkan para wanita. 

Sebaik sahaja anda menjejakkan kaki di bawah pancuran bilik mandi, sentuhan gel mandian beserta wangian yang menyerap lembut memberikan ketenangan minda dan jiwa menjadikan setiap saat waktu bermanja dan bersendiri yang paling menyenangkan.



Apakah yang membuatkan masa mandian itu mewah? Memilih gel mandian yang sesuai merupakan faktor utama, dan yang menjadikanya lebih menarik adalah menggunakan gel mandian yang diadun dengan wangian mempesona. 

Bayangkan perasaan tenang yang menyusup masuk disaat pintu bilik mandi tertutup rapat, dan bila pancuran air suam yang mengalir mengembalikan semula kesegaran.

Bunyi titisan air mencipta melodi halus yang menenangkan minda, sementara kemanisan aroma dari gel mandian yang memukau dan buih-buih lembut yang membelai kulit, melengkapkan masa mandian termewah. 

Saat mandian dengan belaian romantis sememangnya merupakan waktu terapeautik yang berupaya menyegarkan dan mengecas semula tenaga yang hilang akibat tekanan sepanjang hari.

Demi memberi wanita lebih peluang untuk memanjakan diri, ENCHANTEUR, wangian yang diilhamkan Perancis paling laris dan digemari ramai ini telah memperkenalkan Gel Mandian Wangian ENCHANTEUR Paris. 

Diadun dengan wangian Perancis, rangkaian mandian ini meransangkan deria dan menjadikan setiap waktu mandian anda sebuah pengalaman yang mewah.

Formulasi bebas sabun dan paraben ini diperkaya dengan bahan berkhasiat yang mampu memberikan manfaat pada kulit, melembapkan dan melembutkan kulit sambil membersihkannya; menjadikan kulit anda kekal sihat dan berbau harum.

Kini, pengalaman di bilik mandi anda boleh dipertingkat. Dengan Gel Mandian Wangian ENCHANTEUR Paris, saat bermanja bagi tubuh badan dan minda anda kini lebih menyeronokkan. Gel Mandian Wangian ENCHANTEUR Paris, boleh didapati dalam 3 variasi, setiap satunya diadun dengan wangian ENCHANTEUR Paris yang sangat digemari dan diperkaya dengan ramuan uniknya tersendiri.

Manjakan diri anda dengan produk baharu dari ENCHANTEUR Paris Parfum Shower Gel:

1. Gel Mandian Wangian ENCHANTEUR Paris - Belle Amour Bright & Smooth (Mencerah & Melicin)
Serlahkan kelembutan kulit anda dengan adunan sebati pati wangian bunga Lily dan Ylang-ylang. Diperkaya dengan pati minyak mawar dan Vitamin B3, ia menjadikan kulit anda lebih halus, cerah dan menawan. 
ENCHANTEUR Paris , Gel Mandian Wangian Baharu, Belaian Romantis Mandianmu
Belle Amour Bright & Smooth (Mencerah & Melicin)

2. Gel Mandian Wangian ENCHANTEUR Paris - Mon Amie Fresh & Cool (Menyegar & Menyejuk)
Tingkatkan daya tarikan dengan personaliti ceria dan menyegarkan dengan gabungan wangian Fresh Citrus dan Pink Peonies. Diperkaya dengan pati minyak Lemon dan Menthol, ia memberikan kulit anda sensasi menyegarkan sambil menyediakan anda untuk temujanji kasual.
ENCHANTEUR Paris , Gel Mandian Wangian Baharu, Belaian Romantis Mandianmu
Mon Amie Fresh & Cool (Menyegar & Menyejuk)

3. Gel Mandian Wangian ENCHANTEUR Paris – Adore Soothe and Care (Menenang & Melega)
Serlahkan dirimu dengan gabungan wangian Pink Mimosa dan Golden Pear. Diperkaya dengan ekstrak Chamomile bagi melegakan tekanan dan memberikan perasaan tenang pada kulit serta tubuh badan, membolehkan anda berehat selepas hari yang sibuk.
ENCHANTEUR Paris , Gel Mandian Wangian Baharu, Belaian Romantis Mandianmu
Adore Soothe and Care (Menenang & Melega)

Tidak ada yang lebih baik daripada menikmati waktu belaian romantis mandian yang berkualiti. Ia memberikan keselesaan fizikal dan mental agar anda dapat merehatkan diri selepas kesibukan harian. Saat terindah yang melegakan waktu tidur atau memulakan harian anda dengan Gel Mandian Wangian ENCHANTEUR merupakan masa yang paling diraikan setiap hari.

Review Diah Tentang Gel Mandian Wangian ENCHANTEUR Paris - Mon Amie Fresh & Cool 


Memang jatuh cinta habis dengan mandian wangian Mon Amie ni. Produk ENCHANTEUR memang terkenal dengan bau wangi yang berinspirasikan kota Paris yang sinonim dengan kota romantis.  Wangi dan menyegarkan. Mengembalikan mood selepas seharian penat bekerja. 

Sangat sesuai dengan cuaca panas sekarang ni badan asyik berpeluh. Tak perlu risau lagi sebab bau gel mandian ni memang menjadikan badan kekal harum. Kulit pun terasa lembut. Harga gel ni juga berpatutan dengan saiz dan boleh tahan lama. 

Wangian ENCHANTEUR Paris





Gel Mandian Wangian ENCHANTEUR Paris boleh didapati dalam saiz 750g pada harga runcit RM16.75 (Semenanjung) / RM17.55 (Sabah Sarawak). Produk ENCHANTEUR boleh didapati di pasaraya besar dan pasaraya terkemuka di seluruh negara.

Tags

Catat Ulasan

4Ulasan

Kata-kata yang lemah dan beradab dapat melembutkan hati dan manusia yang keras.

Terima kasih sudi comment.

Catat Ulasan