Losyen Pencerah Safi Balqis Oxywhite Whitening Hydrating Lotion

Rodiah Amir
0
Assalamualaikum. Terbaru, SAFI telah memperkenalkan SAFI BALQIS OXYWHITE WHITENING HYDRATING LOTION iaitu Losyen Pencerah Menghidrat untuk melembap dan mencerahkan kulit muka. 

Memang mencabar nak kekalkan kulit yang lembap dalam cuaca panas sekarang ni. Selain memastikan minum lapan gelas air satu hari, rutin penjagaan harian terutama kulit muka memang tak boleh diabaikan. 

Baru lah cantik luar dan dalam. Sesuai dengan persekitaran sekarang, memang bagus untuk cuba Safi Balqis Oxywhite Whitening Hydrating Lotion ni.




Safi Balqis Oxywhite Whitening Hydrating Lotion


Untuk pengetahuan korang, Safi Balqis OxyWhite Whitening Hydrating Lotion adalah gabungan formulasi penyegar dan juga pelembap. 

Kiranya dua fungsi di dalam satu produk, dan semestiya memberikan kesan lembapan yang optimum kepada kulit muka. Dalam satu langkah, kulit muka kekal terjaga sesuai untuk aku yang berat tulang nak pakai penyegar. Lol.

Confirm lah Safi Balqis OxyWhite Whitening Hydrating Lotion bakal menjadi kesukaan ramai sebab fungsi Safi losyen pencerah bertindak untuk memberikan 2x penghidratan dan kesegaran dengan satu langkah penggunaan sahaja. 

Dah tak perlu la beli toner dan moisturiser yang berasingan. Jimat duit kan?


Harga: RM23.50 | 100ml



Keistimewaan Safi Balqis Oxywhite Whitening Hydrating Lotion


Just in case if korang wondering apa yang dimaksudkan dengan Oxywhite, ianya merujuk kepada gabungan Nano Oxygen dan juga Nano Biowhite. 

Fungsi Nano Oxygen membebaskan oksigen tambahan ke dalam epidermis kulit agar segar bermaya dan berseri manakala Nano Biowhite memperlahankan kesan pembentukan pigmentasi untuk tona kulit sekata dan cerah sempurna.

Selain itu, Safi Balqis OxyWhite Whitening Hydrating Lotion berfungsi meningkatkan rintangan perlindungan kulit untuk mengunci lembapan secara mendalam dan optimum sepanjang hari dengan 5 jenis Hyaluronic Acid: Macro Hyaluronic Acid, Nano Hyaluronic Acid, Bio-Hyaluronate, Oligo-Hyaluronic Acid, dan Super Nano Hyaluronic Acid. Acid yang membantu menjadikan kulit muka lebih cantik.


Pengalaman Menggunakan Safi Balqis Oxywhite Whitening Hydrating Lotion

Aku suka dengan kebolehan losyen ni meresap dengan baik ke dalam kulit dan tak rasa melekit langsung. Bau dia pun boleh tahan wangi tapi bukan wangi yang menjengkelkan. Faham kan? 

Fungsi Oxywhite tu juga mencegah kulit kita menjadi gelap akibat radiasi infrared.  Saiz dia yang comel tu jadikan kita mudah nak bawa ke mana-mana terutama ketika travel. Dah tak ada alasan untuk tak jaga kulit lepas ni.




Cara Menggunakan Safi Balqis Oxywhite Whitening Hydrating Lotion

Sapukan pada keseluruhan muka. Tepuk dengan lembut sehingga produk meresap sepenuhnya. Gunakan 2 kali sehari selepas pembersih muka Safi Balqis Oxywhite.

Losyen Pencerah Safi Balqis Oxywhite Whitening Hydrating Lotion telah diuji secara dermatologi dan semestinya Halal, Selamat dan Suci untuk digunakan. 

Nak tahu lebih lanjut tentang Losyen Pencerah Safi Balqis Oxywhite Whitening Hydrating Lotion boleh layari laman sosial Safi Malaysia. Boleh juga dibeli di semua drugstore dan juga pusat membeli belah.

Facebook: SAFI.MY
Instagram: SAFI Malaysia

Tags

Catat Ulasan

0Ulasan

Kata-kata yang lemah dan beradab dapat melembutkan hati dan manusia yang keras.

Terima kasih sudi comment.

Catat Ulasan (0)