Nursing Inner Adrini’s Sleveless Praktikal & Multifunctional

Rodiah Amir
1
Assalamualaikum. Nursing Inner atau baju menyusu memang dah jadi baju perlu ada dalam almari untuk semua ibu-ibu yang menyusukan anak. 

Nursing Inner memang sangat membantu terutama bila kita berada dekat luar. 
Semestinya kena la pakai Nursing Inner yang menutup aurat dan juga kelihatan sopan. Aku lebih prefer untuk direct feeding dari nak kena pam dan letak dalam botol.


Nursing Inner Adrini’s

 

Nursing Inner Adrini’s Sleveless Praktikal & Multifunctional

Bercakap tentang Nursing inner atau baju menyusu, memang aku akui aku agak cerewet dalam membeli baju menyusu. Selalu berkira-kira nak beli dan end up angan-angan tu berlalu begitu saja. 

Bukan apa, aku memang cari material yang selesa dan yang praktikal boleh dipakai dengan semua baju. 

Itu dulu la, sekarang dah banyak butik mengandung yang jual baju menyusu sebab ibu-ibu mula sedar tentang kebaikan menyusukan anak sendiri. Perubahan yang bagus.



Nursing Inner Adrini’s Sesuai Untuk Semua Baju

Aku nak kongsikan Nursing Inner yang aku cuba iaitu Nursing Inner Adrini’s. Prihatin dengan kehendak ibu menyusu yang perlukan Nursing Inner yang praktikal, multifunctional, mudah dan selesa.

Adrini’s memperkenalkan Nursing Inner Sleveless yang sesuai dipakai dengan pelbagai jenis baju tertutama baju berzip dan berbutang. 

Tak risau nak menyusukan anak bila berada di tempat awam. Founder Adrini’s ni merupakan ibu kepada empat orang cahaya mata jadi tak diragui lagi lah yang dia faham kehendak ibu-ibu ni.  

Dengan pengalaman dan minat terhadap dunia penyusuan dia membantu ibu-ibu melalui proses menyusukan anak supaya jadi lebih mudah.
 

Nursing Inner Adrini’s


Ciri-Ciri Nursing Inner Adrini’s

Selalu kalau aku shopping baju mesti kena consider design yang nursing friendly, memang agak limited sebab tak boleh beli baju yang anak dara pakai. 

Bukan sebab saiz tak muat tapi sebab rekaan baju tu sendiri. Nak menyusu kan anak kecil kena la cari baju yang senang nak di selak. 

Tapi kalau dah pakai Nursing Inner Adrini’s ni boleh la melaram sebab inner ni jadi lapik dan cover aurat korang.

  1. Pertama kali cuba, aku suka sebab material dia yang nipis tapi tak jarang. Selesa bila dipakai walau pakai baju dua lapis. Tak panas la.
  2. Inner Adrini’s juga sesuai dipakai dengan banyak jenis baju termasuk lah baju berbutang, boleh jadi inner dan pakai blazer untuk ke pejabat.
  3. Aku selalu pakai nursing inner Ardini’s dengan cardigan masa keluar cari barang dapur. Dah jadi baju harian pun. Sarung je cardigan then bila dekat rumah dia jadi tshirt sleeveless. Sangat praktikal la bagi aku.
Nursing Inner Adrini’s


Review aku tentang Nursing Inner Adrini’s

Personally aku suka material dan kebolehan Nursing Innerni dipakai dalam banyak gaya. Boleh jadi formal dan juga kasual. 

Terpulang pada kreativiti kita. Nursing Inner Adrini’s direka untuk mudahkan ibu-ibu nak susukan anak dan paling penting material dia yang SELESA dipakai. 

Kalau korang berminat dan nak beli korang boleh pilih banyak lagi warna dekat website Ardini’s ni  https://adrinis.com/estore/


https://www.instagram.com/adrinisofficial/
https://adrinis.com/

Catat Ulasan

1Ulasan

Kata-kata yang lemah dan beradab dapat melembutkan hati dan manusia yang keras.

Terima kasih sudi comment.

  1. bagus ni.. kalau dilah suka pakai ngan baju nursing jenis zip.. sbb rasa open sgt baju nursing zip.... so bila pakai inner ni, rasa lebih selamat dapat cover.. hahaha

    BalasPadam
Catat Ulasan