Final Follow up Selepas Bersalin

Rodiah Amir
0

Sabtu lepas, 31 March merupakan tarikh follow up selepas bersalin dengan Doctor Zana Zalinda di hospital Rampai Puteri Medical Centre. 

Pemeriksaan untuk memastikan Kak Diah fit dan tiada masalah kesihatan selepas bersalin anak ke tiga January lepas.  Alhamdulillah semuanya berjalan lancar. 

Ramah doctor berborak tanya perkembangan semasa. Memang banyak la yang kembang kan. Pemeriksaan biasa; tekanan darah, check kesan luka dan juga Rahim. Semua ok kata Doctor so itu lah last akan jumpa Doctor Zana. 

Final Follow up Selepas Bersalin

Akak memang suka bersembang dengan Doktor Zana. Seorang yang positif, tinggi sense of humor, honest dan sangat friendly. 

Jasa doctor memang tak terbalas. Doctor Zana lah yang sambut kelahiran anak kedua dan ketiga. Anak pertama lahir di Hospital Temerloh, masa tu Syawal yang ke tiga so memang serah diri ke hospital kerajaan.



Anak kedua pula bersalin di Gombak Medical Centre, Gombak. Doktor Zana masih di sana ketika itu. Banyak kenangan pahit manis tercatat dengan GMC.

Lepas tu Doktor Zana bertugas di Rampai Puteri Medical Centre, so memang tak lepaskan peluang nak suruh Doc Zana sambut baby yang ketiga. Alhamdulillah diperkenankan doanya. 

Seronoknya Doc Zana ni dia jenis yang cool aje, relax banyak. Tapi satu je yang kurang syok. Waktu pemeriksaan bulanan memang kena tunggu lama, sebab Doc Zana ramai peminat. Semua nak suruh dia sambut bila bersalin. Berjanggut kau tunggu. 

Dah selesai segala mala check-up sempat pesan dekat doctor kena selalu keep in touch sebab risau nanti kot nak bersalin lagi. Amboi ada hati kan? Padahal seram bersalin Airis pun belum habis lagi. 

Tags

Catat Ulasan

0Ulasan

Kata-kata yang lemah dan beradab dapat melembutkan hati dan manusia yang keras.

Terima kasih sudi comment.

Catat Ulasan (0)