6 Ciri Hebat Shapee Disposable Nursing Pad

Rodiah Amir
1

Hari ni Diah nak kongsi tentang satu produk yang dapat membantu para ibu yang menyusukan anak supaya sentiasa tampil yakin dan selesa. 

Produk yang dimaksudkan ialah Shapee Disposable Nursing Pad. 

Orang yang memerlukan Nursing Pad ialah ibu yang menyusukan anak, tak kira ibu itu suri rumah mahupun ibu yang keluar bekerja. 


6 Ciri Hebat Shapee Disposable Nursing Pad 

Bagi Diah sendiri yang dah lalui tiga kali pengalaman berpantang dan menyusukan anak. 

Pemakaian nursing pad amatlah membantu memberi keselesaan kepada ibu yang menyusu pada setiap masa terutama apabila berada di luar.


review Shapee Disposable Nursing Pad


Antara salah satu masalah yang selalu terjadi kepada para ibu yang masih menyusukan bayi adalah masalah kebocoran susu badan. 

Nampak remeh je tapi boleh memudaratkan terutama penampilan dan gangguan emosi bagi kaum ibu. Masih ingat lagi nursing pad adalah benda wajib masa tempoh berpantang sebab susu badan keluar dengan meriahnya. 


Shapee Disposable Nursing Pad

Baru-baru ni berpeluang mencuba Disposable Nursing Pad dari Shapee Walaupun ini kali pertama Diah mencuba Shapee Disposable Nursing Pad tetapi Diah amat berpuas hati dengan material yang digunakan. 

Amatlah selesa. 

Berbanding dengan nursing pad yang dijual di pasaran dan yang pernah Diah sendiri guna, Shapee Disposable Nursing Pad berjaya menawan hati dengan reka bentuk, material dan teknologi yang digunakan serta keupayaan Shapee Disposable Nursing Pad menyerap air. Memang terbaik. 

Nak tahu kenapa Diah bagi markah tinggi untuk Shapee Disposable Nursing Pad ni, mari baca lebih lanjut:

Ciri-Ciri Hebat Shapee Disposable Nursing Pad


#1 Ultra-Thin Design - 1mm thickness for extra comfort

Ini fakta dan bukan auta ya para ibu. Memang ketebalan Shapee Disposable Nursing Pad hanyalah 1mm. Direka khas untuk memberi keselesaan kepada si pemakai. 

Memang selesa sehingga tak sedar kehadirannya. Keselesaan para ibu yang menyusu kan anak memang mereka utamakan. 


Ultra Thin design Disposable Nursing pad


 
#2 Ultra-water absorbent

Jangan tak percaya yang Shapee Disposable Nursing Pad boleh menyerap air susu sehingga 55ml, memang padu. Banyak tu. 


#3 Leak proof coverage

Dengan Shapee Disposable Nursing Pad tak akan berlaku masalah kebocoran lagi. 


#4 Soft and breathable material

Paling penting payudara dapat bernafas dan material Shapee Disposable Nursing Pad lembut dan selesa. 

Sepanjang Diah gunakan Shapee Disposable Nursing Pad ni tak ada masalah kulit tak selesa atau gatal. 


#5 Double anti slip adhesive strips

Fungsi anti slip berganda ni memang penting untuk pastikan pad tu berada kekal pada baju dalam. Kita bergerak lasak macamana pun pad tak tertanggal. 

Pernah cuba pad yang hanya ada satu strips tu memang agak sadis sebab dia asyik bergerak. Shapee Disposable Nursing Pad ni gam dia kuat jadi tak risau. Penting ya. 



Shapee Disposable Nursing Pad
Double anti slip adhesive strips

#6 3D shape design

Reka bentuk Shapee Disposable Nursing Pad yang comel dan bila tengok sepintas lalu macam bentuk panty liner. Kagum ok kagum. 

Berita baik untuk yang nak mencuba dan beli Shapee Disposable Nursing Pad ni, harga nya hanyalah RM18.90 untuk 30 pieces. 

(introductory price: RM13.90) dan untuk pembaca blog Diah boleh guna discount code: 10dnpblogger06 untuk dapatkan 10% discount. Untung kan?


Where to buy? Shapee Disposable Nursing Pad boleh dibeli di laman web Shapee brand store (www.theshapee.com) atau pun di cawangan kedai barangan bayi terpilih Shapee
Shapee Seamless Nursing Bra

Shapee Seamless Nursing Bra juga merupakan salah satu top selling produk di Shapee. Material nya adalah nylon dan spandex yang memberi keselesaan kepada pemakai. 

Tapi serius memang selesa sangat bila dipakai. Rasa macam melekat dan jadi sebahagian anggota badan. Kemas dan terasa dipeluk. Berbaloi untuk wang yang anda laburkan. 
  • Reka Bentuk 3D 
  • Sokongan Nyaman 360 °
  • Tali Bukan Slip yang diperbaiki untuk sokongan maksimum
  • Reka bentuk klip inovatif dan fleksibiliti
  • Keterbalasan yang lebih besar untuk serba boleh
  • Pad Bra yang boleh ditanggalkan 
  • Reka Bentuk cup yang penuh agar selesa bila di pakai. 

Sekali lagi Diah tekankan yang keselesaan amat penting dalam membentuk emosi dan persekitaran yang positif semasa proses penyusuan. 

Bila ibu positif dan selesa, anak-anak pasti gembira. Tak rugi pun kalau berbelanja untuk keselesaan kita. Pandangan ikhlas dari ibu anak tiga.

Catat Ulasan

1Ulasan

Kata-kata yang lemah dan beradab dapat melembutkan hati dan manusia yang keras.

Terima kasih sudi comment.

Catat Ulasan