Review AppleTree Breast Milk Storage Bag

Rodiah Amir
1

Menjadi seorang ibu bukanlah perkara yang mudah seperti yang disangka. Lepas Diah ada anak sendiri baru lah sedar betapa besarnya pengorbanan dan jasa seorang ibu. 

Melahirkan dan membesarkan anak serta memastikan anak-anak sentiasa mendapat yang terbaik.

Ianya bukan mudah tapi tak mustahil untuk dilakukan. Atas sebab yang sama juga wujud nya jenama AppleTree, ditubuhkan oleh ibu anak dua yang amat mementingkan kualiti dalam setiap produk yang digunakan untuk-untuk anaknya. 

Review AppleTree Breast Milk Storage Bag 

Dengan misi "to provide better living environment for our future generations" dan mempromosikan produk yang mesra alam maka terhasil lah produk di bawah jenama AppleTree. 
Review Breastmilk Storage Plastic

Kali ni Diah nak berkongsi dengan ibu di luar sana yang sedang tercari-cari breast milk storage yang bagus, awak kena baca dulu pendapat Diah tentang Apple tree breast milk storage ni. Diharap selepas membaca entry ni dapat membantu para ibu membuat pilihan. 

Selain daripada tujuan utama untuk menyimpan susu, Apple tree breast milk storage ni boleh juga digunakan untuk menyimpan snek ringan dan juga makanan lain.

Apple tree breast milk storage ni sesuai kalau nak menjimatkan ruang, boleh letak dalam beg tangan je dan senang di bawa kalau berada di luar. 

Kalau setakat nak letak buah-buahan atau kekacang memang tiada masalah. Tak ada la masalah anak mengamuk kelaparan bila ibu sibuk membeli belah. 

Antara ciri-ciri menarik Apple tree breast milk storage ni adalah ia nya tersangat la ringan dan tak akan mendatangkan kecederaan kepada penggunanya. 

Pengalaman Diah yang lepas, menggunakan breast milk storage yang ada di pasaran, jari sendiri pernah luka akibat terkena bucu plastik ketika cubaan mengoyakkan plastik tu.  

Pedih dan serik jadi nya. Berlainan dengan Apple tree breast milk storage ni material yang digunakan berkualiti tinggi.  

Dia lembut tapi tak lembik. Paham tak? Jangan keliru tau. Kena beli dan rasa sendiri baru paham apa yang Diah cuba sampaikan. 

Apple tree breast milk storage adalah buatan Malaysia dan menggunakan teknologi Jepun. Ciri-ciri lain yang perlu anda tahu tentang Apple tree breast milk storage ni:

✔️ ada Double zip-lock
✔️ Leak & Spill-proof jadi tak risau air susu tertumpah dan membazir
✔️ Ideal for storing & Freezing breast milk
✔️ May be used to store food and snacks. Boleh letak biskut, buah-buahan.
✔️ Three-layer plastic prevent ink leaching
✔️ BPA and Phthalates Free
✔️ Approved by FDA
✔️ Accurate measuring (ml / ounces)

Lagi satu, comel tau Apple tree breast milk storage ni sebab dekat plastik dia tu ada kata-kata semangat dan pujian macam “Keep it up” dan “Well Done” sebagai pembakar semangat ibu yang pam susu. Boleh tengok video kat bawah ni Diah terangkan lebih lanjut tentang Apple tree breast milk storage.

10% Diskaun Untuk Semua Produk Appletree


Berita baik untuk para ibu dan istimewa untuk pembaca blog Rodiah Amir anda layak untuk mendapat diskaun 10% untuk pembelian semua produk di www.apple-tree.com.my 

Semua barang penjagaan bayi dan juga kelengkapan untuk ibu ada disana. Jangan lupa masukkan special promo code – RA8OZ06 dan anda layak untuk mendapat 10% diskaun. 

Semoga perkongsian kali ni sedikit sebanyak dapat memberi manfaat kepada awak kat luar sana. Kepada yang nak beli barang kelengkapan bayi anda seperti car seat, mainan, stroller dan juga barang penyusuan boleh juga guna code RA8OZ06 untuk dapat potongan 10%. Zaman ekonomi gawat ni bijak guna peluang. Berjimat selagi boleh. 

Sekian. Jumpa lagi di lain review.

Tags

Catat Ulasan

1Ulasan

Kata-kata yang lemah dan beradab dapat melembutkan hati dan manusia yang keras.

Terima kasih sudi comment.

Catat Ulasan