Johnson’s® Baby of the Year Contest Kembali Lagi

Rodiah Amir
3
Johnson’s® Baby of the Year Contest yang di nantikan oleh semua ibu kini kembali lagi. Kacing! (bunyi duit). Bersempena ulang tahun mereka yang ke 125 pada tahun ini, Johnson’s® menawarkan hadiah menarik bernilai sehingga RM80,000 untuk dimenangi. Johnson’s® mencari Putera & Puteri untuk di mahkotakan sebagai Johnson’s® Baby of the Year 2018


Johnson’s® Baby of the Year Contest tahun ni memang best tau sebab eksklusifnya tema tahun ni ialah “The Royal Celebration for Johnson’s® 125 Years with Your Prince & Princess”. 

Kerlas sangat peraduan ala-ala ‘diraja’. Rupa-rupanya peraduan tahunan ni dah diadakan selama 23 tahun dan ianya sebagai tanda Johnson’s® menghargai kesetiaan dan kepercayaan para ibu terhadap jenama Johnson’s® dalam menjaga kulit bayi. 


Ulang Tahun ke 125 tahun Johnson’s®



4 Cara Mudah Sertai Johnson’s® Baby of the Year Contest

Cara nak sertai contest ni pun senang dan terbuka untuk semua pengguna barangan bayi Johnson’s®.  Untuk menyertai peraduan ‘diraja’ ni, ibu bapa hanya perlu: 

1. Membeli mana-mana produk bayi Johnson’s® mulai 1 September 2018 hingga 31 Oktober 2018.

2. Ambil gambar si manja mereka yang comel. Kemudian, layari www.johnsonsbaby.com.my/boty2018

3. Pilih bingkai foto dan sticker bertemakan istana yang anda suka untuk menghias foto si putera dan si puteri anda, kemudian muat naik gambar. 

4. Lengkapkan borang dan hantarkan penyertaan anda.

Senang kan? Ibu bapa boleh hantar sebanyak mana gambar untuk penyertaan. Mana tahu menang gelaran Putera atau Puteri Johnson’s® kan? 


Princess Johnson’s® Baby of the Year



Hadiah menarik di tawarkan untuk para pemenang seperti berikut:

Sepasang putera dan puteri akan dipilih sebagai pemenang bagi setiap kategori umur; 0 hingga 12 bulan, 1 hingga 3 tahun, dan 4 hingga 6 tahun. Setiap pemenang akan membawa pulang wang tunai bernilai RM5,000 dan hamper Johnson’s® bernilai RM400. 

Lebih menarik lagi, para pemenang akan dianugerahkan pengalaman yang tidak dapat dilupakan seumur hidup, iaitu akan dipaparkan di muka depan majalah. 10 pemegang hadiah sagu hati juga akan dipilih daripada setiap kategori dan mereka akan menerima wang tunai bernilai RM500 dan hamper Johnson’s® bernilai RM400 bagi setiap pemenang.


Johnson’s® Baby of the Year Princess


Pemilihan Putera & Puteri Johnson’s® Baby of the Year

Untuk proses pemilihan Putera & Puteri Johnson’s®, sebanyak 36 penyertaan akan disenarai pendekkan (12 penyertaan daripada setiap kategori) dan akan dimuat naik ke laman Facebook Johnson’s® untuk diundi oleh para pengguna. 

Lepas tu nak tahu tersenarai atau tidak, ibu bapa boleh layari laman media sosial Johnson’s® untuk buat semakan. 


Tips Sertai Johnson’s® Baby of the Year

- Rakam detik indah bayi anda dan hias guna stiker GIF yang bertemakan istana indah yang disediakan oleh Johnson’s® Baby of the Year Contest 2018 dekat link Diah kongsi dekat atas. 

- Ada empat tema istana yang tersedia iaitu Royal Adventure, Magical Snow, Stardust Fairies, dan Modern Monarchy. 

- Hantar sebanyak mana penyertaan. Semakin banyak semakin tinggi peluang nak menang. 

- Tarikh tutup penyertaan adalah pada 31 Oktober 2018. 


Johnson’s® Baby of the Year Pertandingan


Tuah ayam nampak di kaki tuah manusia tak tahu la nampak kat mana kan? Kot la dekat muka. Mana tahu rezeki bayi anda memang ada bakat semulajadi dan terpilih untuk jadi pemenang. Jom kita sama-sama meriahkan lagi Johnson’s® Baby of the Year Contest 2018 ni. 

Selamat berjaya kepada yang sertai. 


Tags

Catat Ulasan

3Ulasan

Kata-kata yang lemah dan beradab dapat melembutkan hati dan manusia yang keras.

Terima kasih sudi comment.

  1. Hadiah yang menarik ditawarkan tu Diah, paling best skli jadi cover majalah.

    BalasPadam
  2. Hadiah dia yang menarik.. Good luck diah.. Semoga ada rezeki nanti

    BalasPadam
  3. ray nmpak header akak terus lupe nak comment apa. comel sangat hahaha

    BalasPadam
Catat Ulasan