SAFI Expert Solution Terbukti Mengurangkan Masalah Kulit

Rodiah Amir
4

Mempunyai kulit muka yang sihat dan bebas cela memang menjadi idaman setiap wanita. Masalah bintik hitam akibat penjagaan muka yang salah, amalan pemakanan yang tidak betul dan gaya hidup menyumbang kepada masalah kulit muka yang lebih teruk. 

Kebiasaanya masalah bintik hitam terjadi kepada remaja atau wanita dewasa. Manakala pigmentasi dan kulit berkedut pula sering terjadi terjadi kepada wanita yang lebih berusia. 

SAFI Expert Solution Terbukti Mengurangkan Masalah Kulit

Peka dengan masalah tersebut, kini SAFI tampil dengan produk SAFI Expert Solution yang terbukti secara klinikal untuk mengurangkan masalah kulit seperti bintik hitam dan pigmentasi dalam masa dua minggu. 


Rangkaian Set Penjagaan Wajah SAFI Expert Solution

SAFI Expert Solution Terbukti Mengurangkan Bintik Hitam Dan Pigmentasi Dalam Dua Minggu

Apa sebenarnya Punca bintik-bintik hitam? Bagaimana terjadinya bintik hitam di muka boleh disebabkan oleh banyak perkara. 

Bagi remaja dan wanita dewasa, masalah bintik hitam disebabkan oleh keadaan kulit yang terlalu berminyak dan menyebabkan liang pori tersumbat. 

Bila tak dicuci dengan produk dan cara yang betul maka bintik hitam terus berleluasa. Stres sangat. Lagi parah bila jari gatal nak korek bintik-bintik hitam yang timbul dan akhirnya tinggalkan kesan parut di muka. 

Diah pun salah seoarang yang suka korek jerawat bila menghadap cermin. Dah jadi macam ketagihan. Sila jangan tiru ok, tak elok. 

Selain keadaan kulit muka yang berminyak, faktor lain seperti pemakaian alat solek yang yang tak sesuai dengan jenis kulit, sering terdedah kepada sinaran UV dan secara berlebihan, serta faktor hormon juga menyumbang kepada masalah bintik hitam.  



SAFI Expert Solution Intensive Ampoules Anti Hyper Pigmentation

SAFI Expert Solution Intensive Ampoules Anti Hyper Pigmentation


Prihatin dengan keperluan wanita masa kini, SAFI yang terkenal dengan produk penjagaan wajah yang dipercayai sejak dulu lagi kini tampil dengan produk terbaru mereka iaitu SAFI Expert Solution Intensive Ampoules Anti Hyper Pigmentation yang didatangkan dengan 2 step multi-action ampoule system. 

Tapi apa sebenarnya 2 step multi-action ampoule system tu? 

SAFI Expert Solution Intensive Ampoules Anti Hyper Pigmentation dirumus dengan bahan aktif yang sangat berkhasiat menggunakan DN Age Technology dipercayai dapat menembusi dengan cepat ke lapisan kulit untuk memerangi bintik hitam, membekalkan kelembapan pada kulit wajah dan menggalakkan pembaharuan kulit. 

Ianya juga terbukti secara klinikal dapat memudarkan parut dalam masa 2 minggu, memperbaiki skin tone dan menjadikan kulit muka lebih anjal.



Cara Penggunaan Set SAFI Expert Solution Intensive Ampoules Anti Hyper Pigmentation:

Step 1 - Renewal Hydra Complex

Titiskan ampoules secukupnya di tapak tangan kemudian sapukan keseluruh muka sehingga menyerap sepenuhnya. Kemudian teruskan ke langkah ke dua.  


Step 2 - Supreme Anti Sports Complex 

Titiskan ampoules secukupnya di tapak tangan kemudian sapukan keseluruh muka dengan urutan ke atas.  

Disarankan untuk dipakai dua kali sehari pada waktu pagi dan malam. 


SAFI Expert Solution Intensive Ampoules Anti Hyper Pigmentation


SAFI Expert Solution Intensive Ampoules Anti Hyper Pigmentation juga mengandungi 5% Mandelic Acid yang amat baik untuk menghilangkan kesan parut di wajah, merawat pigmentasi, menghapuskan jeragat dan sesuai untuk mereka terutama yang berkulit sensitif. 

Dicadangkan supaya menggunakan SAFI Expert Solution Intensive Ampoules Pigmentation secara konsisten untuk dapat kesan yang di inginkan. 

Terbukti secara klinikal: 85.7% pigmentasi berkurang, 100% kulit baru tumbuh,100% kulit lebih anjal, 100% setuju tona kulit dibaiki, 91.7% 'Luminosity'


Milk Drop Serum & Bio Skin Moisturiser


SAFI Expert Solution Milk Drop Serum Anti Dehydrated Skin 


SAFI Expert Solution Milk Drop Serum Anti Dehydrated Skin (Botol Hitam) dirumus dengan menggunakan NMF Activator Technology & Ultra-Micro Hyaluronic Acid dan melembapkan kulit secara intensif. 

  1. 280% rangsangan kelembapan segera 
  2. Bekalan kelembapan tanpa henti selama 72 jam 
  3. 92.5 %(invitro test) menguatkan dan membaiki keanjalan kulit 
  4. Mencerahkan kulit dalam masa 1 bulan

Cara Penggunaan Milk Drop Serum Anti Dehydrated Skin:

Langkah 1: Sapu di kulit wajah dan tengkuk yang telah dibersihkan. 

Langkah 2: Urut dengan lembut secara membulat sehingga ia menjadi titisan susu dan menyerap ke dalam kulit. 


SAFI Expert Solution
 

SAFI Expert Solution Bio Skin Moisturiser Anti Photo Ageing Lines

Fungsi utama SAFI Expert Solution Bio Skin Moisturiser Anti Photo Ageing Lines (Botol Putih) adalah untuk memberikan perlindungan kepada kulit wajah dengan menapis lebih 90% sinaran UV, radikal bebas dan juga bahan-bahan yang berbahaya yang terdapat dalam udara. 

Dirumus dengan Liquid Crystal Technology, yang menggalakan peptida amino untuk meningkatkan ketumpatan serat kulit dan menghilangkan kedutan. Hasilnya kulit lebih sihat berseri dan lebih anjal.

 Diah akan gunakan SAFI Expert Solution Bio Skin Moisturiser Anti Photo Ageing Lines sebelum keluar rumah. Maklumlah cuaca sekarang sangat-sangat panas dan krim ni memang membantu. best sangat. 


Cara Penggunaan Bio Skin Moisturiser Anti Photo Ageing Lines:

Langkah 1: Sapu di kulit wajah dan tengkuk yang telah dibersihkan. 

Langkah 2: Urut dengan lembut sehingga ia menyerap ke dalam kulit.

Seperti produk SAFI yang lain, rangkaian set penjagaan SAFI Expert Solution ini juga adalah bebas bahan kimia berbahaya:
NO Mineral Oil
NO Alcohol
NO Silicone
NO Paraben
NO Animal Testing



Cara Mendapatkan SAFI Expert Solution 

Untuk info selanjutnya boleh layari laman sesawang SAFI http://safi.com.my/

Tags

Catat Ulasan

4Ulasan

Kata-kata yang lemah dan beradab dapat melembutkan hati dan manusia yang keras.

Terima kasih sudi comment.

Catat Ulasan