Bergaya Di Pagi Raya Dengan Koleksi Baju Raya Jakel

Rodiah Amir
2
Assalamualaikum. Moga korang sihat menjalani ibadah puasa. Kali ni aku nak kongsikan pengalaman aku turun padang memeriahkan kempen Jakel Barulah Raya yang bertempat di Jakel Shah Alam.
 
Majlis berlangsung dengan meriahnya pada hari Ahad yang lepas. Memang setiap tahun Jakel akan mempromosikan koleksi baju raya terbaru kepada pelanggan mereka. 

Apa yang istimewanya, sewaktu kempen Jakel Barulah Raya berlangsung, semua Duta Jakel akan turun padang dan turut sama mempromosi serta menjual koleksi baju mereka pada harga runtuh. 


Bergaya Di Pagi Raya Dengan Koleksi Baju Raya Jakel 

Tahun ni, Jakel telah memperkenalkan Duta baru mereka iaitu Abam Bocey khas untuk pelanggan bersaiz besrar dan masih mengekalkan duta yang lain seperti Nabil Ahmad, Ayda Jebat, Dato Aaron Aziz, dan juga Upin Ipin. 

Majlis santai bersama duta Jakel turut dimeriahkan dengan acara lelong oleh Duta Jakel. Nabil Ahmad, Ayda Jebat, Dato Aaron Aziz, Abam Bocey yang memang sporting melayan peminat masing-masing.


Pilihan Baju Raya Hanya Di Jakel Barulah Raya

Memang berebut-rebut pelanggan mengambil peluang membeli baju pada harga yang murah. Masing-masing teruja dapat membeli dan selfie dengan artis kesayangan masing-masing. 



Jakel Shah Alam



Pada hari itu juga Jakel Shah Alam turut menghangatkan lagi lagi kempen jualan baju raya dengan memberikan baucar baju raya percuma kepada 100 pelanggan yang membeli Baju Melayu bernilai RM150. 






Bergaya Dengan Koleksi Baju Raya Jakel


Apa yang bagusnya dekat Jakel ni, koleksi baju raya yang ada bercirikan kekeluargaan. Jadi tiada masalah nak sedondon di pagi raya sebab ada design dan warna yang sama. Setiap Duta juga ada peminat mereka yang tersendiri. 

Untuk yang dah berkeluarga boleh beli koleksi Schawalara dan Hanis Zalikha, yang masih bujang boleh beli baju kurung Ayda Jebat, dan Baju Melayu Nabil dan duta-duta lain. Mari aku kongsikan koleksi baju Raya yang ada di Jakel:

Baju Melayu Aaron Aziz

Untuk mereka yang pentingkan kekemasan dan keselesaan. Keistimewaan koleksi Baju Melayu Aaron Aziz adalah ia berbeza dari segi penggunaan pelbagai jenis fabrik serta warna. Sesuai untuk semua. 





Baju Melayu Nabil Ahmad

Direvolusikan dengan perincian zip di sisi dan pergelangan tangan dan lelaki yang suka potongan slim-fit. Berkonsepkan moden kontemporari yang menekankan kekemasan pada poket dan leher pada harga mampu milik. Kalau nak feeling muda dan ceria kena pakai koleksi Nabil Ahmad. 





Baju Melayu Awal Ashaari 

Koleksi baju Awal fokus kepada potongan, warna, dan kualiti fabrik untuk bantu para jejaka beraya dengan penuh gaya dan keyakinan seperti Awal Ashaari. 

Baju Melayu Abam Bocey

Khas untuk mereka yang inginkan Baju Melayu plus size. Tersedia sehingga saiz 7 XL. Siap sampin dan butang Baju Melayu. 

Baju Melayu Hairul Azreen

Sebelum ni ada Kurta Hairul Azreen, tahun ni Jakel buat kelainan keluarkan Baju Melayu Hairul Azreen yang diperkemaskan lagi dengan jahitan tangan di bahagian kolar dan tersedia Baju Melayu potongan teluk belanga iaitu leher bulat. 

* Setiap pembelian Baju Melayu akan diberikan percuma kain samping dan butang Baju Melayu. 

Koleksi Baju Kurung 

Koleksi Baju kurung berkonsepkan moden untuk koleksi Scha Alyahya, Ayda Jebat dan juga Hanis Zalikha. Sesuai dengan citarasa terkini untuk wanita yang nak nampak ceria, moden, dan mesra Instagram. Sesuai untuk semua golongan wanita dari remaja sehingga dewasa. 




Koleksi Kurta

Koleksi kurta yang berkualiti dan mementingkan keselesaan bila dipakai dan menggunakan fabrik cotton bercorak di samping mempunyai kekemasan di potongan leher dan belakang bahu serta dilengkapi dengan poket. 

Koleksi kurta juga mesra wuduk dan boleh dilipat serta di butangkan pada bahagian sisi lengan. Tersedia lebh dari puluhan warna. Ada Koleksi Kurta Awal Ashaari, Hairul Azreen, Aaron Azin dan Nabil Ahmad. 

Koleksi Kanak-Kanak

Semestinya tarikan utama untuk koleksi kanak-kanak ialah Upin Ipin yang turut diberi sampin dan butang Baju Melayu. Tarikan lain yang menjadi kesukaan adalah Koleksi Lara Alana dan juga Yusof Iskandar. 




Lelong Besar Besaran Sehingga Malam Raya 

Pengarah Urussan Jakel Shah Alam, Tuan Haji Izani b. Mohamed mengumumkan bahawa Jakel memberikan tawaran HARGA RUNTUH dengan potongan sehingga 85% untuk koleksi baju raya. 

Tahun ini bermula pada bulan Ramadan sehingga malam raya demi menghargai pelanggan setia Jakel. Ini lah masanya untuk korang dapatkan baju raya pada harga murah dan berkualiti. 




Selain daripada baju raya, Jakel Shah Alam juga mengadakan jualan hebat di Khemah Besar Aidilfitri yang dipasang bersebelahan Petronas Seksyen 7 yang menjual pelbagai jenis karpet raya

Karpet pelbagai design berkualiti tinggi ditawarkan pada harga istimewa. Terbeliak mata aku bila tahu harga karpet dijual serendah RM4.80 sekeping

Ada juga yang buy one free one weh! Ini tak tipu tau ni betul ni. Jom jerit ramai-ramai, saya nak karpet murah. Hahahaha 



Kenapa Jakel Jadi Pilihan Destinasi Shopping Raya?


1. Harga Baju Melayu bermula serendah RM 99 dan PERCUMA kain sampin dan butang Baju Melayu. 

2. Baju kurung pula dijual dengan harga bermula RM 100 sepasang manakala baju raya kanak-kanak berjenama Lara Alana dan Yusof Iskandar bermula serendah RM 39 sahaja. 

3. Koleksi baju raya untuk lelaki dan perempuan yang mesra wuduk. 

4. Koleksi baju readymade direka khas oleh pereka-pereka dalaman Jakel sendiri jadi tak boleh di beli di tempat lain. 


5. Saiz Baju Melayu tersedia sehingga saiz 7XL. 

6. Karpet raya murah Rm4.80, lepas tu diskaun gila-gila sehingga 85%, buy one plus one, jadi siapa yang tak nak kan? 

7. Malas nak keluar rumah shopping online jelah di www.jakelstore.my

Lebih Mudah Beli Belah Di Jakelstore.my

Selalu kita bayangkan bila time ada sale akan berasak-asak dan tak semua orang boleh tahan dengan situasi yang merimaskan tu. 

Tapi sekarang korang patut senyum lebar sebab Jakel telah memperkenal platform terbaru mereka untuk pelanggan membeli belah secara dalam talian. 

Tak perlu risau masalah parking dan jem korang boleh shopping di hujung jari sahaja. Satu Malaysia boleh dapatkan baju Raya dari Jakel. 

Bermula 10 Mei 2019, kesemua produk Jakel kini korang boleh beli menerusi laman jualan online. Dah tak perlu risau.

website Jakel


Koleksi Baju Raya Jakel Pada Pandangan Aku

Bagi aku koleksi baju raya Jakel ni design dia semua nampak moden dan simple je tapi cantik. Memang tak dinafikan Jakel dah jadi trend setter setiap kali Hari Raya. 

Setiap tahun tanpa gagal pasti akan ada baju raya dengan trend terkini diperkenalkan kepada pelanggan Jakel. 

Aku sendiri ternanti-nanti sale dari Jakel. Koleksi baju raya dia ada aura yang buatkan kita nampak muda dan kemas. 

Baju Melayu Nabil aku paling suka dari segi design dan juga pilihan warna. Jadi untuk korang yang teringin nak pakai baju artis pakai dan nak rasa glamour memang Jakel la pilihan yang tepat. 


#JakelBarulahRaya
#JakelShahAlam
#Jakel

Catat Ulasan

2Ulasan

Kata-kata yang lemah dan beradab dapat melembutkan hati dan manusia yang keras.

Terima kasih sudi comment.

  1. Nak try g intai baju melayu gak eh..

    BalasPadam
  2. seronoklah plus size nak bershopping dah ada size untuk mereka..

    BalasPadam
Catat Ulasan