KITA Beauties PU'TH Produk Minuman Kecantikan Anda

KITA Beauties PU'TH Produk Minuman Kecantikan Anda | Aku dapat tahu tentang produk minuman kecantikan KITA Beauties PU'TH ni lepas nampak artis Qistina post dekat Instagram dia. Ini la rahsia dia kekal cantik remaja. 

Terus semangat nak cantik juga.  Jadi untuk entri kali ni aku nak kongsikan tentang kebaikan produk minuman kecantikan dari Kita Beauties.


Kalau nak tahu, Kita Beauties merupakan produk minuman kecantikan yang laris dalam talian sejak tahun 2015 tau. Paling teruja bila Produk Kita Beauties ada di jual di Guardian. Lega sangat kalau dah masuk farmasi, maksudnya ada jaminan la produk ni selamat untuk kita consume.  



Sesuai sangat tagline Kita Beauties, “Buat kulit & badan anda gembira" sebab produk minuman kecantikan Kita Beauties menjadikan korang cantik dari luar dan dalam.

KITA Beauties PU'TH – Orange

Ada 8 jenis produk minuman kecantikan di bawah jenama KITA Beauties yang mengandungi pelbagai fungsi seperti untuk kawal berat badan, kecantikan dan kesihatan.

Dalam entri ni aku nak kongsikan tentang KITA Beauties PU'TH produk minuman kecantikan yang berasas kan buah Oren yang memang terkenal sebab kaya Vitamin C untuk mencerah dan buat warna kulit jadi sekata.

Menurut pengasas KITA Beauties, produk minuman kecantikan yang mereka hasilkan adalah bertumpu utamanya pada ramuan di dunia yang direka khas untuk wanita muda untuk mengekalkan kecantikan mereka dari dalam.

KITA Beauties juga merupakan yang pertama di dunia menggunakan ramuan khas dari Korea yang direka khas untuk wanita muda untuk mengekalkan keawetan dan kecantikan mereka.


Fungsi utama KITA Beauties PU'TH – Orange adalah untuk mencerahkan kulit dan badan dan selain itu juga memberi manfaat seperti:

• Melicinkan kulit
• Mencegah pertumbuhan jerawat
• Tona lebih sekata
• Menegangkan kulit
• Liang pori menjadi lebih kecil
• Mengurangkan minyak pada muka
• Melembapkan kulit

Campuran Minuman Botani KITA Beauties PU'TH

Empat (4) kandungan utama KITA Beauties PU'TH – Orange adalah Orange, Camu-camu, Alpha Lipoic Acid dan juga Grape Seed.

Buah Orange - kaya dengan Vitamin C amat bagus untuk menjadikan kulit sihat berseri.

Camu-Camu - buah-buahan yang sangat bagus untuk kulit dan diet seharian dan 60 kali lebih bagus daripada Vitamin C.

Alpha lipoic acid - bertindak sebagai primary anti-oxidant yang mencegah penuaan dan kulit kusam. 

Biji anggur (grape seed) - mencerahkan wajah dan membantu agar kulit wajah dan badan kekal cerah serta sekata.



Cara Pengambilan KITA Beauties PU'TH – Orange

Nak amalkan KITA Beauties PU'TH – Orange pun mudah sangat. Hanya bancuhkan satu paket KITA Beauties PU'TH – Orange dengan 100ml air suam. Minum selepas sarapan pagi. Kena la disiplin untuk minum dan boleh tengok perubahan selepas kotak kedua. Itu pun bergantung kepada hormon dan tindak balas badan korang. Setiap orang berbeza ok.

Untuk pembelian, boleh pergi Guardian berdekatan. Sebarang pertanyaan lanjut boleh la rujuk laman sosial KITA Beauties seperti dekat bawah ni:

Harga | RM28.80 (6 grams x 10 Sachets)

Facebook: kitabeauties
Instagram: kita_beauties

Senarai Produk KITA Beauties:

1. KITA Col’la: Pomegranate (anti-aging)
2. KITA Ber'ies: Mix berries (anti-oxidant)
3. KITA Pu'th: Orange (brightening & fairer skin)
4. KITA Blok'it: Lemon (powerful fat blocking)
5. KITA fib're: Avocado (suitable for those with constipation problem)
6. KITA Ku'ros: Coco (helps you lose weight)
7. KITA Mo'hair: Apple (hair vitamin)
8. KITA Push up: Strawberry (natural breast enlargement)

Pesanan:

  • Jika mempunyai MASALAH KESIHATAN sila rujuk doktor atau pakar kesihatan dulu sebelum mengambil apa-apa jenis produk.
  • Untuk mereka yang ada MASALAH JERAWAT, sila pantang susu, makanan bergoreng dan kicap soya.
  • Elakkan pengambilan KAFEIN sebab boleh cepatkan proses penuaan.
  • Berhenti seketika pengambilan makanan kecantikan ketika datang bulan kerana sistem penyerapan badan lemah waktu tu.
  • Boleh JARAKKAN waktu pengambilan selama lima (5) jam jika ambil UBAT dari hospital / klinik.
  • Boleh jarakkan 1 hingga 2 jam pengambilan dengan produk Kitsui jika mengambil apa-apa jenis produk/supplement/jamu lain.
  • Sesuai diambil selepas kandungan/baby yg berusia 4 bulan keatas utk ibu mengandung/ ibu menyusu (dapatkan nasihat doktor).
  • Produk slimming/detox TIDAK SESUAI untuk ibu menyusu atau ibu mengandung.
  • Amalkan minum AIR MASAK 2-3 liter utk kesan terbaik.
  • Produk yang MEMPUNYAI KOLAGEN tidak digalakkan dan tidak sesuai untuk pengguna yang mempunyai masalah alahan makanan laut atau masalah kulit sensitif atau masalah resdung.
  • Boleh bancuhkan dengan air suam, air biasa atau air sejuk tapi kena pastikan betul-betul larut sebelum minum.
  • Produk ni sesuai diambil selepas sarapan atau sebelum tidur. (waktu yang dicadangkan ialah sebelum tido kerana penyerapan pada waktu malam lebih tinggi)

Post a Comment

1 Comments

  1. okey, jom la cantik sesama dengan Kita Beauties Pu'th ni...

    ReplyDelete

Kata-kata yang lemah dan beradab dapat melembutkan hati dan manusia yang keras.

Terima kasih sudi comment.