Promosi Gempak Cuti Sekolah di Menara Kuala Lumpur

Rodiah Amir
2

Promosi Gempak Cuti Sekolah di Menara Kuala Lumpur  

Cepat betul masa berlalu. Kurang dari seminggu je lagi cuti sekolah dah tamat. Korang dah bawa anak-anak bercuti dekat mana? Dah ada plan atau masih tercari-cari tempat untuk anak-anak bergembira? 

Kalau belum ada perancangan, Diah cadangkan apa kata bawa anak-anak bercuti ke Menara Kuala Lumpur. 

Kenapa Menara Kuala Lumpur? Menara Kuala Lumpur kan merupakan salah satu ikon kebanggaan kita sebagai rakyat Malaysia. Mestilah kena pergi. Pertama kali Diah menjejakkan kaki ke Menara Kuala Lumpur adalah pada tahun 1997. 

Masa tu darjah Enam, dan sekolah ada buat rombongan ke sana sempena aktiviti terakhir pelajar sekolah rendah. Sebagai budak yang duduk di luar kawasan bandar kalau datang ke Kuala Lumpur memang satu perkara yang membanggakan. KL tu babe. Tak tidur malam sehari sebelum hari rombongan. Alahai seronok betul. 

Menara Kuala Lumpur
Jom Cercuti ke KL Tower


Sempena cuti persekolahan yang tengah berlangsung ni, Menara Kuala Lumpur tak ketinggalan menyediakan program-program menarik untuk anak-anak yang dah pun bermula sejak 4 Disember lepas dan akan berlangsung sehingga 30 Disember ni. 

Program khas Riang Ria Cuti Sekolah di Menara Kuala Lumpur mengadakan Promosi Istimewa seperti “Promosi Gempak Cuti Sekolah”, Christmas Promotion Sky Deck, New Year’s Eve Celebration dan banyak lagi. 


Promosi Gempak Cuti Sekolah


Ini lah masa yang paling tepat kalau nak bawa anak-anak melihat Menara yang telah dinobatkan sebagai bangunan komunikasi ketujuh tertinggi di dunia. Bersempena “Promosi Gempak Cuti Sekolah” tiket masuk ke Sky Deck adalah percuma untuk kanak-kanak tau. 


Promosi Gempak Cuti Sekolah Riang Ria Cuti Sekolah

 
Nak tahu lebih lanjut aktiviti menarik yang ada dekat sana boleh ikuti mereka di sini:

Instagram Rasmi Menara KL: http://bit.ly/menarakl

Mak selalu pesan, hargai keluarga dan orang disekeliling kita sementara ada masa. Esok lusa bila dah tiada depan mata mula la menyesal. Menangis pun tak berguna. Jom habiskan masa berkualiti dengan anak-anak sepanjang cuti sekolah ni. Peluang tak datang banyak kali tau. 

Selamat bercuti. 

Tags

Catat Ulasan

2Ulasan

Kata-kata yang lemah dan beradab dapat melembutkan hati dan manusia yang keras.

Terima kasih sudi comment.

Catat Ulasan