Pelancaran Matxi Corp Malaysia & Ulang Tahun Kedua Matxi S.G

Rodiah Amir
1

Pelancaran Matxi Corp Malaysia & Ulang Tahun Kedua Matxi S.G

Satu pengalaman yang menarik bila aku berpeluang ke majlis pelancaran Matxicorp Malaysia dan juga sambutan ulang tahun kedua syarikat Matxi S.G yang penuh gilang gemilang bertempat di Plenary Hall Kuala Lumpur Convention Centre.

Setelah berjaya menaikan nama di Vietnam kini Matxicorp melebarkan sayap ke menembusi pasaran Malaysia, di ikuti oleh Korea dan seterusnya Amerika Syarikat. Majlis dimeriahkan dengan kehadiran lebih 2,000 pengedar dari 30 buah negara.

Tentang Matxi Corp

Meh aku terangkan serba sedikit tentang syarikat Matxi Corp ni. Salah satu strategi melangkah ke pasaran antarabangsa, Matxi S.G telah menukar namanya kepada Matxi Corp. Bermula di Vietnam, Matxi S.G adalah anak syarikat MIIC Holdings Sdn Bhd.

Matxi Corp mengkhususkan diri dalam latihan perniagaan, pembangunan manusia, membantu individu dan perniagaan untuk menghasilkan jualan yang cemerlang dengan pelan hala tuju latihan dan alat sokongan professional dan teratur.


2nd anniversarry Matxi Corp


Senarai Barisan Pemimpin Matxi Corp

Majlis dimulakan dengan ucapan kata-kata semangat dari barisan pemimpin Matxi Corp dimulakan oleh Cik Nhung (Pengarah Matxi Corp Vietnam), Encik Kenny (Pengarah Matxi Corp Malaysia), Cik Jenny (Pengarah Matxi Corp USA), Encik Luck Kim (Pengarah Matxi Corp Korea) dan Encik Matthew James Morris (Pengarah Pembangunan Perniagaan MIIC Holdings Sdn Bhd).

Kalau nak tahu, dalam dua tahun beroperasi Matxi Corp telah melantik lebih 20,000 pengedar dan juga agen. Fuh banyak tu. Memang kena la dengan slogan Matxi Corp yang “Anda berhak memiliki kehidupan yang lebih baik”.

Berpegang teguh dengan misi yang syarikat pegang, sentiasa bermatlamat untuk memberikan yang terbaik untuk pelanggan, komuniti, rakan kongsi dan juga pelabur akhirnya membuahkan hasil.

Kalau ada yang lebih baik buat apa masih berada di takuk lama kan? Tak gitu?


Matxi Corp Glory to Glory

Highlight Of The Night

Selain daripada sambutan ulang tahun Matxi Corp, syarikat juga mengambil kesempatan untuk meraikan pengedar-pengedar berjaya melalui “Leader Distributor Award”. Seramai 18 Diamond Distributor telah diraikan sebagai tanda penghargaan atas usaha mereka.

Hadirin juga turut dihiburkan dengan persembahan pembukaan dari peserta Asia’s Got Talent 2017, 218 Dance Crew dari Vietnam dan juga persembahan artis seperti Thanh Ha, Bui Anh Tuan, Thu Minh dan Rynn Lim.

Matxi Corp Malaysia & Ulang Tahun Kedua Matxi S.G


Kalau nak tahu bukan setakat fokus dalam latihan dan pembangunan perniagaan sahaja, Matxi Corp juga mempunyai cabang perniagaan seperti:
  • Hartanah
  • Peruncitan Bahagian Kanak-Kanak
  • Pencetakan Dan Pembungkusan
  • Syarikat Penyelengaraan Acara
  • Produk Kesihatan Dan Pengeluaran Kosmetik
  • Restoran


Sesuai sangat dengan tema Glory To Glory dalam melebarkan lagi sayap perniagaan mereka, sejarah turut terlakar bila Matxi Corp melancarkan tiga produk Kosmetik & Kesihatan iaitu Max Health, Max Skincare dan Max 1.

Matxi Corp Product Max Health

Max Health X Collagen (Tongkat Ali) untuk lelaki dan Max Health Weight Loss Support untuk wanita yang nak turunkan berat badan.


Matxi Corp Malaysia health Loss Weight Support

Max Health X Collagen (Tongkat Ali) untuk lelaki


Matxi Corp Malaysia health Tongkat Ali


Behind The Scene – Matxi Corp

  1. Matxi Corp memiliki kilang GMP yang diiktiraf di Vietnam dengan keluasan lebih 7000 meter persegi untuk pembuatan produk makanan dan kosmetik.
  2. Kapasita bulanan ialah 1.5 juta produk sebulan. 
  3. Mempunyai pusat R&D sendiri untuk mengkaji dan meningkatkan kualiti produk mereka di selain mempunyai kontrak strategik dengan pusat penyelidikan dan kilang pembuatan di Amerika Syarikat, Jerman, Korea dan Malaysia.
  4. Pengasas program “Anda layak memiliki kehidupan lebih baik”.
  5. Mengagihkan 10% keuntungan syarikat untuk untuk membantu meringankan beban beribu isi rumah di Vietnam.
  6. Terus menerus melakukan kerja amal melalui Yayasan Amal Matxi dan memberi perlindungan sosial kepada kanak-kanak dan warga emas Rumah Ah Nhien.


Semoga hasrat Matxi Corp untuk jadi perintis inovasi terkuat di dunia menjelang 2021 tercapai. Nak tahu butiran lebih lanjut tentang Matxi corp boleh lah layari media sosial mereka seperti di bawah:

Matxi Malaysia Sdn Bhd (1340975-W)
Facebook: MatxiMalaysia 
Instagram : @matxicorp



Tags

Catat Ulasan

1Ulasan

Kata-kata yang lemah dan beradab dapat melembutkan hati dan manusia yang keras.

Terima kasih sudi comment.

Catat Ulasan