Top 9 bloggers di Kuala Lumpur 2018

Rodiah Amir
4

Top 9 bloggers di Kuala Lumpur 2018 

Assalamualaikum, Hai Korang. Tinggal beberapa hari sahaja lagi tahun 2018 akan melabuhkan tirainya. Banyak kisah suka duka semenjak aktif menjadi seorang blogger. Tahun yang agak mencabar dan tahun bertuah juga bila Diah dah jadi Blogger sepenuh masa (2018). Big clap please. 

Dan sebelum ianya berlalu pergi Diah nak kongsikan Top 9 blogger yang terkenal di Kuala Lumpur. Semoga perkongsian ni menjadi inspirasi buat kita semua. Azam tahun depan nak kongsi benda baik banyak-banyak dan jauhi perkara negative. 

Nak pandang yang baik-baik sahaja. In sha Allah. Jom semak Top 9 bloggers yang tersenarai tu. Kalau tak silap ranking top 9 dipilih berdasarkan jumlah pengikut di laman sosial dan juga peratusan engagement untuk setiap posting mereka. 

Top 9 Bloggers in Kuala Lumpur



Nampak nama Yuyuzulaikha dekat situ. Gembira pula on behalf dia. Dah pernah jumpa dia beberapa kali di event tapi tak pernah lagi bertegur sapa. Malu oi, dia blogger hebat. Kita baru je nak merangkak. Tapi suka posting dia di media sosial. Positif, sentiasa ajak ke arah kebaikkan. Nice person la. 

Top 9 bloggers Yuyu Zulaikha



Diah belum habis blogwalking lagi Top 9 bloggers ni. Nak tengok juga cara perkongsian mereka di blog. boleh la belajar dan sedut ilmu yang patut. Jadi, jom layanlah senarai Top 9 Bloggers di Kuala Lumpur. Nanti kita cari Top Bloggers di Malaysia pula. 
  1. Janechuck [Followers Instgram -530k] 
  2. Angelineonglimin  [Followers Instgram -180k] 
  3. Budiey [Followers Instgram -160k]   
  4. Yuyuzulaikha [Followers Instgram -130k]  
  5. Iam.deequeen [Followers Instgram -120k] 
  6. Asma.nasa [Followers Instgram -110k]  
  7. Debbiegoh1108 [Followers Instgram -110k]  
  8. Ccfoodtravel [Followers Instgram -110k]  
  9. Fourfeetnine [Followers Instgram -110k]  
Tags

Catat Ulasan

4Ulasan

Kata-kata yang lemah dan beradab dapat melembutkan hati dan manusia yang keras.

Terima kasih sudi comment.

Catat Ulasan