Review Hi Tea Buffet Hujung Minggu Di Hotel Istana Kuala Lumpur

Rodiah Amir
1

Hi korang. Diah ke Hotel Istana Kuala Lumpur bulan lepas untuk menjamu selera hidangan Hi tea mereka sempena sambutan ulang tahun kelahiran Diah yang ke 33. 

Celebrate agak lambat sebab sejak bulan November jadual sangat pack dengan hal keluarga, uruskan hal persekolahan dan banyak lagi hal berbangkit. Hujung tahun lepas baru berpeluang datang ke sini. 

Hotel Istana jadi pilihan kami berdasarkan review kawan-kawan terdekat. Hotel Istana ni hotel lama dan merupakan hotel bertaraf lima bintang. 

Review Hi Tea Buffet Hujung Minggu Di Hotel Istana Kuala Lumpur

Jadi bila datang ke sini dalam otak dah terbayang kesedapan makanan dan servis yang bagus. Kami menjamu selera di Taman Sari Brasserie Hotel Istana, yang menghadap taman dan juga kolam renang. 

Harga Hi Tea Buffet Hujung Minggu Di Hotel Istana Kuala Lumpur


Waktu operasi untuk Hi tea bermula seawal 12 tengah hari sehingga jam 4 petang dan hanya dibuka pada hari Sabtu, Ahad dan cuti umum. 

Harga untuk dewasa ialah RM85 dan kanak-kanak diberikan diskaun sebanyak 50% manakala kanak-kanak bawah 4 tahun adalah percuma. 

Dah pernah Hi Tea di Atmosphere 360 Menara Kuala Lumpurr juga. Kalau nak tempat privacy boleh cuba Tim’s Tea House Café Taman Melawati

Hidangan Hi Tea Di Taman Sari Brasserie Hotel Istana

Menu hi tea Hotel Istana menyajikan makanan melayu dan juga antarabangsa. Ada banyak pilihan dari nasi, roti, mee, pizza, pencuci mulut dan buah-buahan. 

Banyak juga lah pilihan disediakan. Diah suka pilihan pencuci mulut yang ada, jangan lupa cuba Strawberry shortcake dan serawa durian. Pilihan Sandwhich dia semua sedap. 

Hotel Istana Kuala Lumpur


Semua menu dalam pinggan adalah favourite. Diah sangat enjoy Hi Tea sebab masa dia lebih panjang dan pilihan makanan dia tak terlalu heavy. 


Review Hotel Istana Kuala Lumpur


Apa yang istimewa dekat sini ialah, Taman Sari Brasserie Hotel Istana menyediakan Kid’s corner yang mana kanak-kanak ada meja buffet mereka sendiri. 

Bilik khas ini disediakan merupakan ruang khas untuk kanak-kanak menonton movie sambil makan dan melakukan aktiviti face painting. 

Bolehlah ibu bapa makan dengan aman. Bijak! Bolehlah resort percutian & hotel lain amalkan sama.

Kids Zone Hotel Istana

Pendapat Diah tentang Hi Tea Buffet Di Hotel Istana Kuala Lumpur

Layanan yang kami terima amat baik dari saat kami melangkah masuk ke sini. Disambut manis oleh penyambut tetamu dan dilayan dengan baik oleh semua krew. 

Makanan yang disediakan juga sedap. Sekali sekala jamu mata dan perut dengan makanan sedap memang seronok. Anak-anak memang seronok terutamanya dapat makan dan tengok movie dekat Kids Zone tu. 

Paling penting kami suami isteri dapat lepak minum kopi lepas makan sambil tunggu anak-anak bergembira. 

Ni sahajalah kualiti time kami untuk duudk lepak berborak lepaskan penat lelah masing-masing. Seronok. 

Hotel Istana Kuala Lumpur


Untuk korang yang berminat nak cuba bolehlah hubungi Hotel Istana untuk buat tempahan di talian 0321419988 ext 3667

Tags

Catat Ulasan

1Ulasan

Kata-kata yang lemah dan beradab dapat melembutkan hati dan manusia yang keras.

Terima kasih sudi comment.

  1. waaa kauu. bg ak idea ni untuk celbrate birthday. btw, hppy birthday diah. nnt ak bawa kau mkn meatball pula.

    BalasPadam
Catat Ulasan